دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 12:11
در گفت و گو با آنا؛

غلامرضا بهروان: سایپا نمی‌تواند دو تیم در لیگ برتر داشته باشد

غلامرضا بهروان گفت: در صورتی که شرکت سرمایه‌گذاری نیوان که از شرکت‌های زیرمجموعه‌ سایپا است برنده مزایده خرید باشگاه پرسپولیس شود این شرکت باید نسبت به فروش امتیاز باشگاه سایپا اقدام کند.
کد خبر : 19342

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «با توجه به صحبت‌های مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، مدیران 4 باشگاه نفت تهران، تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان و پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند به منظور تماشای بازی تدارکاتی آرسنال و حضور در کارگاه‌های آمورزشی به سنگاپور اعزام می شوند.»


بهروان با اشاره به عدم حضور فولاد نوین در فصل آینده لیگ برتر اظهار داشت: «قرار بر این شد امتیاز تیم فولاد نوین اهواز فروخته شود. به شرط اینکه تیم از اهواز خارج نشود و تنها نام تیم تغییر خواهد کرد.»


رئیس کمیته مسابقات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت خرید امتیاز باشگاه پرسپوبیس توسط سایپا، آیا این تیم می تواند در فصل آینده لیگ برتر حاضر شود؟ گفت: «در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد سایپا هم باید امتیاز تیم لیگ برتری خود را واگذار کند.»


وی درباره احتمال برگزاری بازی سوپرجام بین تیم های قهرمان لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: «این مسئله باید در آیین نامه بیاید. متاسفانه باشگاه ها در این زمینه با ما همکاری نمی کنند. امیدوارم بتوانیم ما نیز همانند سایر کشورها بازی سوپرجام را برگزار کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته