دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1396 - 11:12

دردسرهای یک صندلی برای دختر ترامپ

نشستن ایوانکا ترامپ در جایگاه رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان نشست 20 انتقادات فراوانی را از جانب مخالفان ترامپ بر انگیخته است.
کد خبر : 193409

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از گاردین، پس از آنکه دختر ترامپ دیروز در نشست گروه 20 در مورد مهاجران آفریقایی و سلامت در کنار رهبران جهان در جایگاه پدرش نشست، خانواده ترامپ در معرض انتقادات و سرزنش‌های گسترده قرار گرفته است.


ایوانکا ترامپ اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود: «من تلاش می‌کنم از سیاست دور بمانم.» اما دختر رئیس‌جمهوری آمریکا بخشی از آخر هفته خود را با نشستن دور میزی سپری کرد که رهبران کشورهای چین، روسیه، ترکیه، آلمان و بریتانیا هم دور آن نشسته بودند.


حضور کوتاه مدت این تاجر و مدل سابق در جایگاه رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان نشست گروه 20 در هامبورگ کافی بود تا دولت ترامپ در معرض اتهام فامیل بازی و نیش و کنایه‌های شدید در مورد صلاحیت‌های دیپلماتیک ایوانکا ترامپ برای حضور در چنین نشستی قرار بگیرد.


خانم ترامپ 35 ساله، در کنار صندلی شی جین‌یینگ، ولادیمیر پوتین، رجب طیب اردوغان، آنگلا مرکل و ترزا می نشست. یک مقام سیاسی که در این نشست حضور داشت به بلومبرگ گفت، وی تاکنون در روز شنبه حداقل در دو نشست در جایگاه پدرش نشسته بود، اما از این جایگاه سخنرانی‌ای انجام نداد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته