دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1393 - 11:54
جمال‌زاده، نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس:

وجود صفات پهلوانی در مدیران ورزشی لازم است

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز مدیران تربیت بدنی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر مدیریت در عرصه های تربیت بدنی، خود باید صفاتی از پهلوانی را داشته باشند.
کد خبر : 1934

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین جمال‌زاده نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در نخستین اجلاس مدیران تربیت بدنی که در واحد شیراز در حال برگزاری است گفت: امروز مدیران تربیت بدنی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر مدیریت در عرصه‌های تربیت بدنی، خود باید صفاتی از پهلوانی را داشته باشند.


جمال‌زاده در ادامه گفت: امروز در واحد شیراز و شهر شیراز افتخار میزبانی مدیر کارآمد دانشگاه آزاداسلامی و معاونین سازمان مرکزی را به خاطر برگزاری نخستین اجلاس مدیران تربیت بدنی دارد و این اهتمام مدیران سازمان مرکزی به مسئله تربیت بدنی و ورزش را می‌رساند که با وجود همه مشغله‌های فراوان به استان فارس برای شرکت در این همایش سفر کرده‌اند.


او افزود: رابطه جسم و روح از تعالیم ارزشمندی است که در دین اسلام به آن تاکید شده است. همچنین در مکتب فیلسوفان هم به آن توجه شایانی شده است و درباره این رابطه گفته شده که عقل و روح سالم در بدن سالم است.


نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاداسلامی در استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ملاصدرا فیلسوف بزرگ شیرازی هم در این باره گفته است «روح متحول شده از جسم سالم است».


او در ادامه با اشاره به وجود این ارتباط در تعالیم دینی هم افزود: امام سجاد (ع) هم در روایتی گفته است «مومن قوی بهتر و دوست داشتنی‌تر از مومن ضعیف است» و همه این موارد جایگاه ورزش و اهمیت به این مقوله را مشخص می‌کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته