دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«رام کردن زن سرکش» به صحنه بازمی‌گردد

نمایش «رام کردن زن سرکش» از 31 خرداد در سالن ایوان شمس روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 19330

به‌ گزارش گروه فرهنگی آنا به‌ نقل از روابط‌ عمومی این نمایش، «رام کردن زن سرکش» نوشته ویلیام شکسپیر که با کارگردانی و بازی مریم کاظمی فروردین و اردیبهشت امسال را در تماشاخانه ایرانشهر گذراند پس از استراحت یک ماهه اجرای خود را در ایوان شمس از سر می گیرد.


داستان کمدی موزیکال خانوادگی «رام کردن زن سرکش» در ایتالیا می‌گذرد، زمانی که مرد، آقا و سرور زن محسوب می‌شد. زن مایملک مرد بود و از زنان انتظار می‌رفت مطیع و سربه‌راه و آرام باشند. حق اظهار نظر، سرکشی محسوب می شد. زن سرکش داستان ماجراهای بامزه‌ای به دنبال خود به وجود می آورد. مریم کاظمی در این اجرا با استفاده و تلفیق عناصر نمایش سنتی ایرانی و ایتالیایی و با تاکید بر نقش عشق و تفاهم و همکاری درتحکیم ساختار خانواده، اثری جذاب و امروزی را پیش دیده مخاطبان آورده است.


«رام کردن زن سرکش» در مدت زمان اجرا از سوی بسیاری از اندیشمندان و کارشناسان هنر تئاتر به دلیل نوع لحظات کمدی، یکدستی اجرا، طراحی‌ها و بازیگری مورد تمجید قرار گرفت.


در این نمایش حسین محب اهری، کاظم هژیرآزاد، سید جواد زیتونی، جواد اعرابی، مریم کاظمی، حسین مزینانی، سعید دشتی، عماد سالکی، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، حمید فتوحی، حسام کلانتری، سعید عابدی، بهروز مهرعلیان، سعید قره‌داغلی، عماد جاویدپور، مهراد زمانی، میلاد رمضانی، مهدی رحیمی، شیما میرمهدی، مهری کشوری، حسین صفا، پانته آ صفابخش، سهیلا پورعلی و حسن عسگری ایفای نقش می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته