دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 13:05

شور و نشاط در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در هفته خوابگاه ها با اجرای ده ها برنامه

به مناسبت هفته خوابگاه ها ، دهها برنامه متنوع علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی در خوابگاههای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد .
کد خبر : 19323

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت : در هفته خوابگاه‌ها که از تاریخ 26 تا 31 اردیبهشت ماه 94 ادامه داشت برنامه های متنوعی در خوابگاههای این دانشگاه اجرا شد .


سید احمد ابوالقاسمی فر افزود: به همین مناسبت مسابقات آثار هنرهای دستی در رشته های مختلف و مسابقات ورزشی در رشته های طناب کشی و وسط بازی در بین دانشجویان برگزار شد که برگزیدگان هر رشته مشخص شدند .


وی اظهار کرد: به همین مناسبت و با همت اداره امور خوابگاهها بیش از 150 نفر از دانشجویان دختر مستقر در خوابگاههای این دانشگاه دور هم گرد آمدند تا توانمندی های خود را در پخت غذاهای سنتی با ساده ترین امکانات به نمایش بگذارند.


ابوالقاسمی فر خاطرنشان کرد: در این جشنواره 20 نفر از دانشجویان برگزیده با ارئه غذاهای سنتی شهرهای مختلف خود و با تزئین های جالب دسر و سالادها و نیز سفره آرایی صحنه های زیبایی را خلق کردند .


معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت : ارزش مواد غذایی ، رعایت اصول بهداشتی ، خلاقیت ، طعم و تزئین غذا و نظم از جمله معیارهای سنجش غذاهای برتر بود و تعامل و همکاری و ترویج فرهنگ غذاهای سنتی و سالم از مزایای برگزاری این جشنواره بود که در پایان 4 نفر از دانشجویان به عنوان منتخبین این جشنواره معرفی شدند.


وی هدف از برگزاری اینگونه جشنواره و مسابقات را به منظور افزایش روحیه نشاط ، امید و پویایی در بین دانشجویان مستقر در خوابگاهها اعلام کرد و گفت : علاوه بر این در این مسابقات دانشجویان مستعد شناسایی می شوند که می توان از هنر و استعداد آنان در جنبه های مختلف استفاده کرد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته