دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مصطفی قنبرپور: برانکو تعامل خوبی با تیم امید دارد/ امیدوارم امسال در جدول بدرخشیم

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو تعامل خوبی با تیم امید دارد به طوری که از چند بازیکن تیم امید در تیم بزرگسالان حضور دارند.
کد خبر : 193170

مصطفی قنبرپور، رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس از رده نونهالان تا امید گفت: «از سه ماه پیش تیم‌های پایه استارت کار را زده‌اند. خوشبختانه تیم‌ها و مربیان هم مشخص شدند و دوره آماده‌سازی را تقریبا همه تیم‌ها انجام داده‌اند و از هفته آتی بازی‌های رسمی آغاز می‌شود.»


وی ادامه داد: «برای تیم نونهالان اردویی در بندرعباس و مازندران برگزار کردیم و تیم نوجوانان هم به اردویی در لاهیجان رفتند و بازی‌های دوستانه ای هم برای آنها برگزار شد. تیم جوانان پرسپولیس هم اردویی کوتاه‌مدت دو روزه در شهریار پیش رو خواهد داشت و همچنین تیم امید هم به قائم شهر خواهد رفت.خوشبختانه شرایط همه تیم ها خوب است و مربیان، بازیکنان خود را شناخته‌اند. امیدوارم بتوانیم در همه مسابقات نام پرسپولیس را در همه رده‌ها بالا ببریم و نتایج قابل‌قبول کسب کنیم. قبلا هم گفتم هدف باشگاه در درجه اول مسائل اخلاقی است و مسائل فنی در اولویت دوم است.»


قنبرپور درباره همکاری برانکو با تیم‌های پایه به ویژه امید گفت: «برانکو تعامل خوبی با تیم امید دارد به طوری که از چند بازیکنی که از تیم امید جذب کرده چند نفر آنها در تیم بزرگسالان ماندگار شدند.»


وی در مورد بازی دوستانه تیم بزرگسالان پرسپولیس با امیدها اظهار کرد: «این بازی دستاورد خوبی برای ما داشت به هر حال تیم امید با تیم بزرگسالان مقابل چشم هواداران پرسپولیس بازی کرد و از این بابت بسیار روحیه گرفتند. به طور حتم این بازی را برانکو زیر نظر داشت تا عملکرد مابقی بازیکنان را هم ببیند. هدف ما این است که تیم بزرگسالان با دیگر رده های سنی بازی کند به همین منظور بعد از برگشت تیم از اردوی اوکراین اگر برانکو صلاح بداند بازی دیگری با تیم جوانان خواهد داشت.»


قنبرپور در مورد عدم کسب قهرمانی در رده های تیمی گفت: «در تمام رده‌های پایه هدف اصلی ما جذب بازیکنان مستعد از لحاظ‌ اخلاقی و فنی است. اولویت بعدی صعود در رده‌های بالای جدول است. خوشبختانه فصل قبل این امکان به وجود آمد و تیم نونهالان به لیگ برتر بازگشت و بقیه رده‌ها هم در رتبه‌های سوم تا چهارم جدول بودند. امیدوارم امسال هم با نظم و انضباط بتوانیم جایگاه شایسته‌تری داشته باشیم، چون تیم‌های دیگر مانند پیکان، سایپا، مقاومت و استقلال برای قهرمانی تلاش می کنند. امیدوارم که بخت و اقبال یار باشد تا بتوانیم در جدول خوش بدرخشیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته