دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مشاور وزیر ورزش در گفت‌وگو با آنا؛

کی‌روش پایش را از گلیمش درازتر کرده است/ اگر او مدیریت نشود اتفاقات بدتری را رقم می‌زند

مشاور وزیر ورزش گفت: کی‌روش باید مدیریت شده و بر روی کارهای او نظارت شود. او اگر با این فرمان جلو برود اتفاقات بدتری را رقم می‌زند.
کد خبر : 193156

بیژن ذوالفقارنسب درباره اینکه چرا زمان معرفی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس با این همه وقفه و تاخیر همراه بوده است، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «حقیقتش را بخواهید من هم انتظار داشتم این هفته نفرات جدید هیات مدیره پرسپولیس مشخص و معرفی شوند ولی یک سری مسائل در میان است که مهم‌ترین آن ایجاد وحدت لازم بین اعضای جدید است و وزارت به‌دنبال این است اشخاصی را از بین 7 گزینه‌ای که دارد انتخاب کند که از لحاظ فکری کاملا به هم نزدیک باشند.»


وی در مورد اینکه شانس حضور خودش در میان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چقدر است، بیان کرد: «من تصمیم‌گیرنده نیستم و بهتر است صبور باشیم تا وزارت در آرامش بهترین تصمیم را بگیرد و افرادی را انتخاب کند که بتوانند به رشد و تعالی تیم پرسپولیس کمک کنند.»


مشاور وزیر ورزش درباره مخالفت پروین با حضورش در هیات مدیره پرسپولیس گفت: «من چیزی در این رابطه نشنیدم و اطلاعی از مخالفت علی پروین ندارم.»


وی در ادامه درمورد اینکه خواسته‌های کی‌روش بیش از حد شده و کارشناسان فوتبال معتقدند ادامه زیاده‌خواهی کی‌روش می‌تواند تا برکناری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم پیش برود، تصریح کرد: «من براساس شناختی که از فضای فعلی فدراسیون فوتبال دارم بهتر می‌بینم سکوت کنم و درباره خیلی مسائل حرفی نزنم چون حرف‌های من می‌‌تواند به ضرر فوتبال باشد و مسیر رشد این ورزش پرتماشاگر را به خطر بیاندازد. ما تلاش کردیم تا با بیانیه‌ای که از سوی کانون مربیان منتشر کردیم به طور واضح نسبت به اقداماتی که کی‌روش در آن تاثیر داشته اعتراض‌مان را ارائه کنیم.»


ذوالفقارنسب در مورد اینکه چه حرف‌هایی را اگر بزند فوتبال متضرر می‌شود، تاکید کرد: «به‌طور حتم بیان کردن خیلی حرف‌ها بیشتر به حواشی فوتبال اضافه می‌‌کند و به صلاح نیست. کی‌روش پایش را از گلیمش درازتر کرده و همه اهالی فوتبال هم به این موضوع اذعان دارند. او باید مدیریت شود.»


او درباره اینکه علیرضا اسدی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال گفته کی‌روش در جلسه اعلام کرده مگر شما برنامه می فهمید که از آن حرف می‌زنید، اظهار داشت: «این حرف کی‌روش از سطح شعور و آگاهی او تراوش می کند و به همین دلیل می‌گویم کی‌روش باید مدیریت و بر روی کارهای او نظارت شود. او اگر با این فرمان جلو برود اتفاقات بدتری را رقم می‌زند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته