دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1394 - 09:27

کواچ: بازیکنانم برای بازی با آمریکا تست شدند

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از نخستین دیدار دوستانه ایران و چک گفت: در این بازی در برخی اوقات خوب بودیم. این بازی تست خوبی برای پیش از مسابقه با آمریکا بود.
کد خبر : 19313

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی سه بر صفر شاگردانش مقابل جمهوری چک در دیداری دوستانه اظهار داشت: «ما سعی کردیم با حداکثر توان بازی کنیم. من فکر می کنم در برخی اوقات خوب بازی کردیم. به هر حال ما باید در سرویس و حمله بهتر عمل کنیم. این بازی تست خوبی برای پیش از مسابقه ما با آمریکا است.»


وی افزود: «ما با همه بازیکنان بازی کردیم و امشب در بازی دوم می خواهم معنوی نژاد را هم امتحان کنم و وی را به زمین بفرستم. معنوی نژاد می تواند به ما کمک کند.»


سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص عادل غلامی افزود: «عادل غلامی در بازی اول دو ست بازی کرد و بازی دوم را با وی آغاز خواهم کرد. او به تمرین و بازی کردن نیاز دارد چرا که او فقط از دیروز با ما تمرین کرد. ما به او کمک می کنیم تا پیش از بازی با آمریکا آماده شود.»


بوبان در خصوص اضافه شدن پیروت پور و شریفات اظهار کرد: «این دو بازیکن جدید انتخاب من هستند. به هر حال ما وضعیت نامتعادلی در پست پشت خط زدن و دفاع وسط داشتیم و آنها برای کمک به ما پیوستند چرا که غفور شش ماه بازی نکرده بود و من نمی دانم که به آمادگی صد در صد خودش رسیده است یا نه. اگر او آماده باشد یک بازیکن کامل در این پست است. آمریکا سرویس های خوبی می زند و شاید اگر او برای بازی با آمریکا به آمادگی 90 درصدی نرسد که در آن صورت است که از پیروت پور استفاده می کنیم و او به ما کمک خواهد کرد. به هر حال من شرایط سختی برای انتخاب چهارده بازیکن دارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته