دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا؛

پنجعلی: هواداران از رفتن طارمی ناراحت نشوند/ بهتر از او جذب پرسپولیس می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس جای بهترین‌هاست و اگر طارمی هم برود جایگزین او جذب می‌شود.
کد خبر : 193103

محمد پنجعلی در خصوص انتخاب نشدن اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزارت ورزش به خبرنگار ورزشی آنا،‌گفت: «به‌نظرم وزیر ورزش که این مدت تحمل کرده و مدیریت قبلی هم که توانسته تیم را قهرمان لیگ کند و به جمع 8 تیم برتر آسیا برساند، بهتر است اعضای هیات مدیره پرسپولیس بعد از دیدار با الاهلی عربستان و در صورت صعود تیم به جمع 4 تیم برتر آسیا تغییر نکنند تا تمرکز تیم به‌هم نخورد. الان طاهری سرپرست است و باشگاه در هیات مدیره جدید دارای مدیرعامل می‌شود و احتمال دارد تغییرات جدید نظم فعلی پرسپولیس را برهم زند.»


او در مورد بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمدند و اینکه شانس قهرمانی دوباره این تیم چقدر بالاتر رفته است، بیان داشت: «کادرفنی روی مهره‌هایی که گرفته شناخت کافی دارد و به‌طور حتم این بازیکنان به کار تیم می‌آید. برانکو مربی است که حساب‌ شده کارش را جلو می‌برد. ما در دوره‌ای هستیم که تیم‌ها در ابتدای فصل تغییرات نسبتا زیادی انجام می‌دهند و در این میان تیمی برنده است که بتواند به خوبی نقاط ضعف خود را با بازیکنان جدید پوشش دهد. امیدوارم هارمونی پرسپولیس به هم نخورد و شکل تیمی شاگردان برانکو به بهترین نحو ساخته شود.»


پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس همانند فصل گذشته و اینکه این بار با جدیت قصد رفتن دارد، اظهار داشت: «فوتبال از حال و هوای قدیم در آمده است. در اروپا کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که به تیمش وابسته باشد و بازیکنان همواره به دنبال درآمدزایی هستند. برای همین تماشاگران باید خود را با واقعیت وفق دهند و به جای وابسته شدن به بازیکنان به تیم دلبسته باقی بمانند چون پرسپولیس جای بهترین‌هاست و اگر طارمی هم برود بهتر از او جذب می‌شود.»


وی ادامه داد:‌ «البته نباید فراموش کنیم که بازیکنان بزرگی مثل مسی و رونالدو هم سالیان زیادی در تیم‌شان مانده‌اند و در ایران هم آرزوی هر فوتبالیستی بازی در پرسپولیس است. تیمی که در کشورش بیشترین تماشاگر را دارد و در هیچ کشوری تیمی نداریم که به اندازه پرسپولیس هوادار داشته باشند. شاید بارسلونا، رئال‌مادرید و تیم‌هایی از این قبیل در دنیا بیشترین هوادار را جذب کرده و از پرسپولیس جلوتر باشند اما آنها در کشورشان بیش از 30 میلیون هوادار ندارند. این موضوع خیلی با ارزش است و برای همین بازیکنانی که از پرسپولیس جدا می‌شوند نباید این تصور را کنند که کار خیلی بزرگی انجام داده‌اند.»


پنجعلی درباره اینکه رامین رضاییان در یکقدمی پیوستن به لیگ بلژیک است و طارمی هم به یونان می‌رود، به نظرش این بازیکنان می‌توانند به اندازه حضورشان در پرسپولیس پیشرفت کنند، تصریح کرد: «من فکر می‌کنم این دو بازیکن در اندازه‌هایی هستند که در اروپا هم بازیکنان موفقی باشند. آنها نشان داده‌اند که پتانسیل پیشرفت در فوتبال را دارند. البته باید تحمل خوبی در تمرینات داشته باشند. موفقیت در اروپا بستگی به تحمل بازیکن زیر فشار زیاد بازی‌ها و تمرینات دارد. آنجا بازیکن باید در برخی مواقع 3 روز یک بار بازی کند و بالاخره این دو بازیکن از پرسپولیس در اروپا بازی می‌کنند و اگر به مشکلی بخورند برای پرسپولیس خوب نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته