دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یک کشته و ۲ مصدوم در پی ورود خودروی نیروی انتظامی به پیاده رو

دادستان عمومی و انقلاب اسفراین با اشاره به حادثه برخورد خودروی پلیس با 3 عابر پیاده در اسفراین در پنجشنبه شب و کشته و مجروح شدن این عابران از تشکیل پرونده در این رابطه و آغاز روند صدور حکم مقتضی در این باره خبر داد.
کد خبر : 193053

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از خراسان، «باباخانی» گفت: روند تشکیل پرونده در صبح روز جمعه توسط قاضی کشیک در دادسرای شهرستان پیگیری شده است. وی با اشاره به این که بدون شک پیگیری این پرونده در مسیر قانونی مورد توجه است، افزود: حکم مقتضی بعد از سیر مرحله قانونی در دادسرا صادر خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: از صبح شنبه به طور جدی پیگیری پرونده در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب خواهد بود. وی با اشاره به این که منتظر وصول شکایت اولیای دم خواهیم ماند، بیان کرد: مقررات و قوانین فصل الخطاب است و طبق آن با توجه به دستورات داده شده پس از تشکیل پرونده حکم مقتضی صادر خواهد شد. وی شمار قربانیان این حادثه را تا ساعت 18 روز جمعه یک نفر اعلام کرد.


«عرفانیان» رئیس دادگستری اسفراین هم تاکید کرد: روند پیگیری این پرونده در دادسرای شهرستان تداوم خواهد یافت. به گزارش خبرنگار ما، برخورد خودروی پلیس با عابران پیاده در خیابان شاهد اسفراین موجب فوت یک تن و مجروحیت 2 عابر پیاده دیگر شد.ماجرای تعقیب و گریز خودروی یگان امداد و پژو 405 در اسفراین از درگیری اراذل و اوباش در میدان لاله آغاز شد که به محض حضور خودروی پلیس، سواری پژو 405 اقدام به فرار می‌کند که در همان میدان لاله یک راکب موتورسیکلت را زیر می گیرد و به فرار خود ادامه می‌دهد.


فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: درگیری شماری از اراذل و اوباش در حاشیه میدان لاله مسبب حضور خودروی گشت یگان امداد پلیس می‌شود که بلافاصله بعد از حضور خودروی پلیس، سواری 405 محل درگیری را ترک می کند که در همان ابتدا با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می کند و موجب حادثه آفرینی می شود و به فرار خود ادامه می دهد.سرهنگ «مهری» با اشاره به این که بعد از تداوم فرآیند تعقیب و گریز در خیابان های سپاه و شاهد، به دلیل پیچ زیاد و سرعت بالا، خودروی پلیس وارد پیاده رو می شود، تصریح کرد: متاسفانه خودروی پلیس یک کشته و 2 مجروح بر جا می گذارد که قربانی حادثه در دم فوت می کند.


وی تصریح کرد: 2 مصدوم هم برای تکمیل فرآیند درمان، راهی بیمارستان می شوند. وی با اشاره به شناسایی خودروی پژو 405 سفید، اظهار داشت: خودروی پژو 405 سفید شناسایی شده است و تلاش برای دستگیری راننده آن ادامه خواهد داشت.


رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی اسفراین هم با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: حال عمومی راننده موتورسیکلت در میدان لاله که در جریان برخورد با خودروی پژو 405 مصدوم شده بود، رضایت بخش ارزیابی می شود.«حسینی» افزود: برخورد خودروی پلیس با عابران پیاده در خیابان شاهد یک کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت که یک مصدوم حادثه کماکان در بخش مراقبت های ویژه است و دیگر مصدوم سانحه نیز برای فرآیند تکمیل درمان ناشی از شکستگی ها به بیمارستان بجنورد اعزام شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته