دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امام جمعه موقت رشت: «آتش به اختیار» همان تسخیر لانه جاسوسی است

امام جمعه موقت رشت گفت: آتش به اختیاری که مقام عظمای ولایت از آن یاد کردند همان تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام بود.
کد خبر : 193032

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی رشت اظهار داشت: منظور آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب حرکت های خودجوش برای رسیدن به اهداف والا و ارزشمند نظام است.


وی افزود: برخی افراد و گروه ها با برداشت ناصحیح از این عبارت و استراتژی مهم به دنبال رسیدن به اهداف سیاسی اند و گروه های معاند و رسانه های غربی هم که تکلیف شان روشن است ، به دنبال تضعیف نظام و تفرقه افکنی اند.


امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد:غربی ها درحالی ادعای مبارزه با تروریسم را فریاد میزنند که خود حامیان اصلی گروه های تروریستی و صاحبان تروریسم دولتی اند.


حجت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده تصریح کرد: امروز ایران اسلامی مهمترین و بزرگترین کشوری است که در خط اول مبارزه با تروریسم ایستاده و از هیچ تهدیدی هراس ندارد.


وی اذعان داشت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب طرح دوفوریتی مقابله با بدعهدی های برجام که میتواند کشورهای 5 + 1 به ویژه امریکا را از ادامه بدعهدی و در نهایت بی فرجامی برجام بازدارد ، قدردانی می کنم.


امام جمعه موقت رشت گفت: رعایت حجاب ، پرهیز از نگاه شیطانی ، دوری از افکار پلید و اعمال شیطانی است.


وی افزود: پرداخت نکردن مالیات که بخش مهمی از هزینه های‌ کشور را میتواند پوشش دهد ، حق الناس است و اگر با راهکار درست و به موقع دریافت شود حتی وابستگی به نفت را هم کاهش خواهد داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش به اختیار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته