دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1396 - 09:52

کیهانی: کاروان ایران در روز نخست موفق بود/ می‌خواهیم در آسیا کرسی دوومیدانی کسب کنیم

 رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: روز اول مسابقات با مدال‌هایی که کسب کردیم، روز موفقی برای کاروان ایران بود.
کد خبر : 192876

به گزارش گروه ورزشی آنا از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، مجید کیهانی در مورد نتایج روز نخست مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: می‌توان گفت، روز اول، روز کاملا موفقیت‌آمیز برای تیم ملی دوومیدانی ایران بود. سه الی چهار سال از آخرین مدال احسان حدادی در آسیا گذشته بود و جامعه دوومیدانی به دنبال تکرار آن بود و خوشبختانه او توانست با رکورد فوق‌العاده‌ای که همه پرتاب‌های آن بالای ۶۱ متر بود را کسب کند.
وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که او به روزهای خوب خودش نزدیک می‌شود. محمد صمیمی هم عملکردش بد نبود، هرچند می‌توانست بهتر از این هم نتیجه بگیرد و شانس کسب مدال را هم داشت اما نشد.
رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد دوندگان و عملکرد سحر ضیایی تاکید کرد: هر سه نفر یعنی نیادوست، خدیور و تفتیان خوب عمل کردند و به نیمه نهایی و فینال رسیدند و این امیدواری وجود دارد که در این مواد به فینال برسیم. سحر ضیایی ملی‌پوش پرتاب نیزه هم در حد توان خودش ظاهر شد و در مورد او تصمیم جدی برای پیشرفتش خواهیم گرفت.
کیهانی با اشاره به روزهای باقی مانده گفت: امیدوارم روند مدال‌آوری در روزهای باقی مانده هم ادامه داشته باشد و بتوانیم بعد از این مسابقات خودمان را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز آسیایی جاکارتا آماده کنیم.
وی در مورد دیدار با روسای فدراسیون‌های مختلف و رئیس اتحادیه جهانی تصریح کرد: در کنگره آسیایی ملاقات‌های زیادی با روسای فدراسیون‌های کشورهای مختلف از جمله، امارات، هند، سریلانکا، عمان، چین تایپه، عراق، اردن و چند کشور دیگر داشتم و بحث‌های مفصلی در مورد اینکه چرا دوومیدانی ایران در آسیا نماینده یا کرسی ندارد، صحبت کردیم و همه آنها هم متفق‌القول تاکید داشتند که ایران باید صاحب کرسی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته