دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سمینار «متریال: رفتار و فرم» برگزار می‌شود

انجمن سنگ ایران، شرکت روشان روز و کانون معماران معاصر در نظر دارند با هدف آشنایی بیشتر جامعه‌ی معماری و سازندگان مسکن و ساختمان با متریال‌های پرکاربرد و تکنولوژی‌های ساخت مرتبط با آن‌ها سمینار «متریال: رفتار و فرم» را برگزار کند.
کد خبر : 192790

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی سمینار، بابک بهرامی دبیر سمینار با بیان اینکه ایران، چهارمین کشور دارای معادن متنوع سنگ در جهان است و سنگ از پرکاربردترین متریال‌های ساختمانی در ایران به شمار می‌رود، گفت: توسعه روش‌های بهره‌برداری، فرآوری و پرداخت سنگ و همچنین تعهد همگانی نسبت به حفظ محیط‌زیست، لزوم مطالعه و بازنگری در این متریال سبز را دوچندان می‌کند. از این رو هم‌اندیشی و فراهم نکردن امکان گفت‌وگو بین فعالان صنعت سنگ و جامعه معماری کشور می‌تواند به استفاده‌ مطلوب از متریال سنگ در صنعت ساختمان بینجامد.


دبیر سمینار ابراز امیدواری کرد: با آشنایی معماران با روش‌ها و تکنولوژی‌های جدید صنعت سنگ، شاهد خلق آثار معماری فاخری در ایران و جهان باشیم. چرا که جنبه‌های زیباشناسانه و امکان حجم‌دهی و فرم‌دهی به سنگ، امکان تحقّق ایده‌ها و آفرینشگری را به معماران هنرمند می‌دهد.


بهرامی افزود: در همین راستا انجمن سنگ ایران، شرکت روشان روز و کانون معماران معاصر در نظر دارند سمینار «متریال: رفتار و فرم» را با هدف آشنایی بیشتر جامعه‌ی معماری و سازندگان مسکن و ساختمان با متریال‌های پرکاربرد و تکنولوژی‌های ساخت مرتبط با آن‌ها را با حضور اساتید دانشگاه ، فعّالان صنعت ساختمان، هنرمندان صنایع دستی و دانشجویان رشته‌های مربوطه و به عنوان رخداد جنبی نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه برگزار کند.


رئیس هیأت مدیره شرکت فرهنگی روشان روز با دعوت از کلیه علاقمندان برای شرکت در سمینار «متریال: رفتار و فرم» گفت: این سمینار روز سه‌شنبه 20 تیرماه 96 از ساعت 13 الی 16 در محل سالن همایش‌های شماره یک شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت در این سمینار برای عموم آزاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته