دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1396 - 12:45

کشف مقادیر زیادی مواد خوراکی قاچاق در مجتمع تجاری شمال تهران

رئیس مرکز گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف مقادیر زیادی کنسرو، آبمیوه، سس، زیتون، سوسیس و سایر اقلام غذایی که به طور قاچاق وارد کشور شده است در مجتمع تجاری در خیابان مقدس اردبیلی خبر داد.
کد خبر : 192777

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از صدا و سیما، بهمن حسن بیگی افزود: براساس گزارش های واصله از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر عرضه و فروش مواد غذایی قاچاق در مجتمع تجاری شمال تهران، گشت مشترکی با حضور دستگاههای نظارتی در این محل حاضر شد.


وی گفت: در ابتدای ورود به این مجتمع با مقادیر انبوهی از آبمیوه‌های دستی و غیر بهداشتی مواجه شدیم که ظاهرا این آبمیوه‌ها به مراکز دیگر نیز عرضه می‌شد.


حسن بیگی افزود: پس از معدوم سازی این آبمیوه‌ها با مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق و فاقد مجوز ورود از مبادی رسمی مواجه شدیم که به میزان یک وانت جمع آوری و به سازمان اموال تملیکی منتقل شد.


وی ادامه داد: پرونده این شرکت تجاری متخلف برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد و نظر به اینکه این واحد تجاری پیش از این نیز تخلف داشته و قبلا نیز با این واحد برخورد قانونی شده است به طور قطع در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد شدیدتری با این واحد خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته