دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجرای زنده و راز کاهش وزن 35 کیلویی سینا شعبانخانی در برنامه خندوانه + ویدئو

سینا شعبانخانی، خواننده پاپ شب گذشته همزمان با 14 تیرماه با حضور در برنامه خندوانه و گپ و گفت درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای اش، یکی از آهنگ‌های خود را به صورت زنده اجرا کرد.
کد خبر : 192766

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، سینا شعبانخانی در برنامه خندوانه، سه قطعه از آثار خود را اجرا کرد که یکی از آن‌ها،‌ یعنی آهنگ «جادوی خاص» را زنده اجرا کرد که با استقبال حضار در استودیو روبرو شد.


این خواننده، پیش از این سابقه اجرای آهنگ برنامه تلویزیونی ماه عسل را نیز داشته که این آهنگ نیز در برنامه خندانه، پلی‌بک شد.


از دیگر نکات جالب توجه در برنامه خندوانه،‌ اظهارات سینا شعبانخانی درزمینه کاهش وزن 35 کیلویی او بود. او در این‌باره توضیح داد: «من یک خواهر و برادر بزرگ تر از خودم دارم و فرزند آخر خانواده هستم و درباره کاهش وزنش گفت :من خیلی چاق بودم و اضافه وزنم به حدی رسید که دکتر به من هشدار داد که در معرض خطر هستم بنابراین تصمیم گرفتم که وزنم را کم کنم و در عرض 4 سال به یک رژیم غذایی منظم و ورزش 35 کیلو از وزنم را کم کردم و از وزن 122 کیلویی به 87 کیلو رسیدم البته من پیش از این دوران بسیار لاغر بودم اما در دوره بعد از نوجوانی اضافه وزن من شروع شد.»


شعبانخانی درباره خوانندگی و سابقه فعالیت‌های هنری‌اش نیز گفت: «من از حدود 17 سالگی وارد دنیای موسیقی شدم و 5 سال اول فقط نوازندگی میکردم و با نوازندگی پیانو شروع کردم و بعد از گذشت چند سال کم کم به خوانندگی تمایل پیدا کردم و وارد این عرصه شدم و در مردادماه امسال کنسرتم را روی صحنه می‌برم.»


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

برچسب ها: خندوانه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته