دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1396 - 12:05

113 کیلو هروئین و تریاک در اصفهان کشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری هفت قاچاقچی مواد مخدر و کشف 113 کیلوگرم هروئین و تریاک توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر : 192761

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی، اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های کاشان، نائین ، خمینی شهر و لنجان در چهار عملیات جداگانه طی 24 ساعت گذشته مقدار 113 کیلو و 400 گرم مواد مخدر را کشف و تعداد هفت نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.


وی افزود: از این مقدار مواد مخدر کشف شده 107 کیلو و 900 گرم تریاک و پنج کیلو و 500 گرم هروئین بود و از قاچاقچیان دو دستگاه کامیون، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه سواری پژو 405 توقیف شد.


این مقام مسئول با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به صورت ماهرانه در خودروها جاسازی شده بود، گفت: با اشرافیت بالا، تیزهوشی و تخصص ماموران پیچیده‌ترین جاسازی‌ها نیز از دید آنان پنهان نمی ماند.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اولویت اصلی این فرماندهی را مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: طرح‌های مقابله‌ای پلیس استان به صورت روزانه در تمام محلات و گلوگاه‌ها انجام می‌شود و به همت و تلاش ماموران مسیر‌های این استان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته