دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1396 - 11:37

قدردانی روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دکتر ولایتی‎

روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای از دکتر ولایتی‎ قدردانی کردند.
کد خبر : 192748

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن نامه قدردانی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به این شرح است:


باسمه تعالی
دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دست آوردهای ماندگار انقلاب اسلامی است که با حمایت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب برای توسعه علمی آموزشی پژوهشی و فرهنگی از طریق تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص در سال ۱۳۶۱ راه اندازی و به مرور تحت حمایت مسئولان نظام گسترس یافت تا در مدت زمان نسبتا کوتاهی تبدیل به سرمایه ای عظیم و با برکت شود.
وجود بیش از چهارصد واحد دانشگاهی، ده‌ها میلیون متر مربع فضای مسقف در سرتاسر کشور، هزاران نفر عضو هیأت علمی، پرسنل اداری و نیروی متخصص و حدود شش میلیون دانش آموخته در رشته‌های مختلف تحصیلی، مجهز به آزمایشگاه و کارگاه های تخصصی و امکانات و تجهیزات متعدد پژوهشی همه حاکی از وجود توانمندی و پتانسیل بالای این دانشگاه دارد.
لذا دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت مدبرانه خود نه تنها از ایجاد هرگونه مشکل غیرقانونی برای این دانشگاه جلوگیری کرد، بلکه بذر امیدی در دل جامعه دانشگاهی و علاقمندان به این نهاد علمی کاشت تا رجاء وافر داشته باشیم که در کنار وی و پابه‌پای سایر دلسوزان دانشگاه به اوج ترقی و پیشرفت رهنمون و هدایت خواهد شد.


صلابت دکتر ولایتی در صیانت از دستاوردها کیان و استقلال دانشگاه، حفاظت از کمیّت موجود و ایجاد امید به ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی این مؤسسه غیر دولتی عام المنفعه مورد اقبال تمامی دلسوزان، استادان، کارکنان، دانش آموختگان، دانشجویان و داوطلبان تحصیل در این دانشگاه واقع شده است. بنابراین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تحسین عملکرد و قدردانی از این مواضع خردمندانه حمایت قاطع خود را از اقدامات و تلاش‌های بی شائبه دکتر ولایتی رئیس ه‍یأت مؤسس و دکتر نوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌کنیم.


از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با اعلام حمایت و دفاع از حقوق این مجموعه علمی پژوهشی به مرتفع کردن مشکلات و معضلات کمک کردند نیز صمیمانه سپاسگزاریم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون برای همه خدمتگزاران صدیق و زحمت کش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نماییم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته