دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بدنسازی متفاوت، رمز قهرمانی استقلال

استقلال تهران در اردوی ارمنستان به سر می‌برد؛ اردویی که باز هم برای انجام تمرینات بدنسازی برگزار می‌شود و قرار است آبی‌ها را به آمادگی مطلوب برساند.
کد خبر : 192705

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از خراسان، شاگردان منصوریان دوران بدنسازی متفاوتی را زیر نظر میک مک‌درموت برگزار می‌کنند. دستیار سابق کارلوس کی‌روش که برنامه‌های فشرده‌اش کار را برای استقلالی‌ها سخت کرده است. فشاری که روی بدن آن‌ها آمده باعث شده تا آماده‌سازی متفاوتی را تجربه کنند. مک درموت در همان ابتدای حضورش در استقلال تهران برنامه بدنسازی‌اش را ارایه داد و از منصوریان خواست تا در آن دخالتی نداشته باشد.


برنامه بدنسازی که کلیات آن برای همه یکسان است. اما تلفیق آن با انجام تمرینات سرعتی باعث شده تا هر کدام از بازیکنان شرایط متفاوت بدنی را تجربه کنند. منصوریان خیلی خوب می‌داند این تیم تنها با بدنسازی مناسب می‌تواند در فصل پر کش و قوس لیگ برتر عملکرد مناسب داشته باشد. آن‌ها می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند تا بتوانند انتظارات هوادارانی که تنها با قهرمانی راضی می‌شوند را برآورده کنند. منصوریان هیچ دخالتی در فشارهای بدنسازی که مک درموت می‌آورد، نمی‌کند.


او همه چیز را به این مربی سپرده است. مربی کاربلدی که گفته می‌شود در مسائل تاکتیکی و برای تعیین استراتژی فنی آبی‌پوشان پایتخت به منصوریان کمک می‌کند؛ اتفاقی که فصل گذشته با حضور استیو جونز مربی بدنساز انگلستانی آبی‌ها رقم نخورد و منصوریان در نیم فصل با او خداحافظی کرد تا کارهای مربوط به بدنسازی را خودش انجام دهد. جالب اینجاست استقلال در زمان جدایی جونز از این تیم بهتر نتیجه گرفت. حال باید دید چه آینده‌ای در انتظار مک درموت و رابطه‌اش با منصوریان است. آیا دستیار قدیمی کی‌روش می‌تواند تاثیر خوبی در رسیدن منصوریان به رویای قهرمانی با استقلال بگذارد یا این‌که او هم خیلی زود از این باشگاه جدا می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته