دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دفاع در جنگ نرم نیاز به قلم دارد و اسلحه و قلم مکمل هم هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با توجه به لزوم توجه به جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران گفت: اکنون که در حال مقابله با جنگ نرم دشمن هستیم، دفاع در مقابل این جنگ نیاز به قلم دارد و در این عرصه اسلحه و قلم مکمل هم هستند.
کد خبر : 192630

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی در ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش که با حضور جمعی از امیران، فرماندهان و برگزیدگان این همایش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، گفت: انس گرفتن با قلم و نگارش اندیشه‌ها توفیق الهی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت نوشتن و نگارش اظهار کرد: اگر ملتی برای خود ننویسد، غریبه‌ها به میدان آمده و آن‌گونه که خودشان می‌خواهند می‌نویسند نه آنگونه که باید و مورد نیاز است.


وی با بر شمردن اهمیت وجود اهل قلم افزود: به عقیده بنده واجب کفایی است که ما همانند اهل سلاح، اهل قلم نیز داشته باشیم.


محمدحسنی با توجه به حفظ و حراست از مرزهای فیزیکی کشور از سوی نیروهای مسلح اظهار کرد: همانند این موضوع که نیروهای مسلح ما از مرزهای فیزیکی کشور دفاع و حراست می‌کنند، اهل قلم نیز باید از مرزهای فرهنگی دفاع کنند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: اگر اصحاب قلم از مرزهای فکری یک ملت پاسدارای نکنند، حریم افکار مردم مورد دست‌اندازی قرار می‌گیرد.


به گزارش آنا، ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا با حضور فرماندهان عالی رتبه و کارکنان و روحانیون اهل قلم ارتش با تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته