دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«عاشقانه»و «نفس» وارد نمایش خانگی شد

چهاردهمین قسمت از مجموعه «عاشقانه»به کارگردانی منوچهر هادی و فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار در شبکه نمایش خانگی توضیع شد.
کد خبر : 192543

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، در قسمت چهاردهم «عاشقانه» محمود به سراغ پیمان رفته و او را به خاطر فراری دادن هدیه تنبیه می‌کند. از طرفی پگاه تحت فشار سهیل سرانجام با پیشنهاد او موافقت می کند. در این میان رضا نیز در ادامه تحقیقاتش برای جستجوی گیسو پی به رازی مهم برده و...


مونتاژ قسمت های باقی مانده این مجموعه همچنان در حال انجام است.


در «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی مشترک هومن کبیری و مهدی گلستانه بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، علیرضا سوزنچی، علیرضا زمانی نسب، (با هنرمندی) حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، (با حضور افتخاری) یکتا ناصر و (با معرفی) سارا رسول زاده و (با حضور) مهناز افشار در نقش گیسو به ایفای نقش پرداخته اند.


محمدرضا نادری و میلاد علینقی سرمایه گذاران این پروژه هستند.



فیلم «نفس» نرگس آبیار در شبکه نمایش خانگی توزیع شد


فیلم سینمایی «نفس» از روی وب سایت لوتوس پلی نیز به صورت قانونی و آنلاین پخش خواهد شد. مخاطبان می‌توانند لوح فشرده آن را از فروشگاه معتبر تهیه کنند و یا با اشتراک در سایت آن را به صورت قانونی تماشا و یا دانلود کنند.
توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی را موسسه تصویرگستر پاسارگاد برعهده دارد.
«نفس» روایت زندگی چهارکودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.
مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها،گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی و جمشید هاشم پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته