دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1394 - 13:05

کارشناس عرب: خطر وقوع «انقلاب» بیخ گوش قطر قرار دارد

کارشناس عرب امور استراتژیک درباره غیبت یک هفته‌ای امیر قطر از انظار عمومی این سوال را مطرح کرد که چگونه است اخبار مربوط به امیر قطر از زبان رسانه‌های بیگانه نقل می‌شود و این در حالی است که تاکنون خبرگزاری رسمی قطر (قنا) درباره اخبار موجود اطلاع‌رسانی نکرده است.
کد خبر : 19249

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «الفجر»، سرتیپ «سمیر راغب» کارشناس عرب امور استراتژیک منطقه گفت: در حال حاضر اطلاعاتی از «تمیم بن حمد» امیر قطر وجود ندارد و وی حدود یک هفته است که در انظار عمومی حاضر نشده است.


براساس این گزارش، در حالی موضوع غیبت امیر قطر به سوژه داغ رسانه‌های قطری تبدیل شده است که به تازگی «موزه بنت ناصر مسند» مادرش در انظار حاضر و درباره تحولات قطر اظهارنظر کرده است.


«راغب» در ارتباطی تلفنی با برنامه «صباح آن» شبکه ماهواره‌ای «آن تی‌وی» افزود: در حال حاضر تناقضی میان مجامع قطری به‌وجود آمده است و آن این است که چگونه است اخبار مربوط به امیر قطر از زبان رسانه‌های بیگانه نقل می‌شود و این در حالی است که تاکنون خبرگزاری رسمی قطر (قنا) درباره اخبار موجود اطلاع‌رسانی نکرده است.


«راغب» وجود اختلاف در میان خاندان حاکم بر قطر را بعید ندانست و گفت که احتمال وجود انقلاب در قطر وجود دارد همانگونه که تاریخ قطر در سال 1972 شاهد انقلاب بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: امیر قطر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته