دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1396 - 10:55
سخنگوی وزارت بهداشت:

خط قرمز وزارت بهداشت ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: ما به مردم اطمینان می دهیم که مسئولان سلامت کشور هم‌چون گذشته از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهند کرد.
کد خبر : 192448

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در خصوص مشکلات مالی بیمارستان‌های دولتی یکی از استان‌ها، گفت: خدمت رسانی به مردم و بیماران در مراکز دولتی و بیمارستان‌های وزارت بهداشت کمافی السابق انجام می‌شود و مدیران وزارت بهداشت و کارکنان خدوم اعم از پزشکان و پرستاران در همه شهرهای کشور به رغم مشکلات مالی و محدودیت‌های موجود بدون کم و کاست، به حمایت از مردم و خدمت رسانی به آنها ادامه می‌دهند.
سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: تهیه هر نوع دارو و ملزومات پزشکی به عهده بیمارستان‌هاست گرچه بیمه‌ها در پرداخت‌ها تاخیر قابل توجهی دارند و شرکت‌های تامین کننده دارو و سایر ملزومات پزشکی بیمارستان‌ها را تحت فشار قرار داده‌اند ولی با فداکاری و ایثاری که در سیستم وجود دارد، روند خدمت رسانی در حال انجام است.
حریرچی گفت: خط قرمز ما ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است و حتی در یک مورد هم اجازه نخواهیم داد تاخیری در ارائه خدمت به بیماران اورژانسی و غیراورژانسی ایجاد شود.
قائم مقام وزیر بهداشت افزود: در مواردی که مشکلات شدت بیشتری پیدا می‌کند هیات‌های کارشناسی و مدیریتی از ستاد وزارت بهداشت اعزام می‌شوند و ضمن بررسی، مشکل را حل می‌کنند.


حریرچی در پایان افزود: ما به مردم اطمینان می‌دهیم که خدمت گذاران‌شان کمافی السابق از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته