10:55 14 / 04 /1396
سخنگوی وزارت بهداشت:

خط قرمز وزارت بهداشت ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: ما به مردم اطمینان می دهیم که مسئولان سلامت کشور هم‌چون گذشته از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهند کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در خصوص مشکلات مالی بیمارستان‌های دولتی یکی از استان‌ها، گفت: خدمت رسانی به مردم و بیماران در مراکز دولتی و بیمارستان‌های وزارت بهداشت کمافی السابق انجام می‌شود و مدیران وزارت بهداشت و کارکنان خدوم اعم از پزشکان و پرستاران در همه شهرهای کشور به رغم مشکلات مالی و محدودیت‌های موجود بدون کم و کاست، به حمایت از مردم و خدمت رسانی به آنها ادامه می‌دهند.
سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: تهیه هر نوع دارو و ملزومات پزشکی به عهده بیمارستان‌هاست گرچه بیمه‌ها در پرداخت‌ها تاخیر قابل توجهی دارند و شرکت‌های تامین کننده دارو و سایر ملزومات پزشکی بیمارستان‌ها را تحت فشار قرار داده‌اند ولی با فداکاری و ایثاری که در سیستم وجود دارد، روند خدمت رسانی در حال انجام است.
حریرچی گفت: خط قرمز ما ارائه خدمت مناسب به مردم و محافظت مالی از بیماران است و حتی در یک مورد هم اجازه نخواهیم داد تاخیری در ارائه خدمت به بیماران اورژانسی و غیراورژانسی ایجاد شود.
قائم مقام وزیر بهداشت افزود: در مواردی که مشکلات شدت بیشتری پیدا می‌کند هیات‌های کارشناسی و مدیریتی از ستاد وزارت بهداشت اعزام می‌شوند و ضمن بررسی، مشکل را حل می‌کنند.


حریرچی در پایان افزود: ما به مردم اطمینان می‌دهیم که خدمت گذاران‌شان کمافی السابق از دستاوردهای طرح تحول سلامت پاسداری خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب
رسپینا