دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1396 - 09:53

دوئت نوشتاری علی قنبری و آنیما احتیاط

«رد نشینی» عنوان یک برنامه رمان‌خوانی مشترک علی قنبری و آنیما احتیاط است که عنوان دوئت نوشتاری برای آن انتخاب شده است.
کد خبر : 192424

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، «رد نشینی؛ دوئت سازهای نوشتاری» به خوانش رمان‌های «مانند کسی که آوازش را فراموش کرده است» نوشته آنیما احتیاط و رمان «چسب و قیچی در گزارش یک ذهن اجاره‌ای» نوشته علی قنبری اختصاص دارد.


این برنامه روز پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 19 در کافه راد واقع در خیابان انقلاب، زیر پل کالج، نرسیده به خیابان البرز، پلاک 737 برگزار می‌شود.


علی قنبری از شاعران تجربه‌گرای دهه 70 است که گرایش‌های پست‌مدرنیستی‌اش، او را در زمره شاعران متفاوت‌نویس قرار داده است. مجموعه شعر «یک ساعت سعد با مارک وستندواچ» کتاب تازه منتشر شده اوست که نگاه و زبانی منحصر بفرد آن را در زمره مهم‌ترین کتابهای یک دهه گذشته ایران قرار داده است. «نقطه پشت فعل خراب یا فرانتس کافکای پشت جلد» و «نامه (به / از) رویا و ضمائم پاره وقت» که در سالهای ۷۹ و ۸۱ منتشر شدند دیگر مجموعه شعرهای او هستند.


آنیما احتیاط، شاعر و نویسنده کتاب‌هایی مانند رمان «مانند کسی که آوازش را فراموش کرده است» و مجموعه‌شعرهای «سمفونی‌های آنیما یا ...»، «رصد کردن خواب‌های افلاکی با تلسکوپ سرب»، «گوش‌های هرکس غارهای کله اوست در غارهایتان به نیایش بنشینید» و «الفاظ سپید را هنوز می‌بینم» است. این هنرمند همچنین سابقه اجرای پروژه‌های هنری دیگری مانند «هنر، ضد داعش» و همچنین اجرای «ماهیگیری با هاراگوچی» که در موزه هنرهای معاصر اجرا شده، داشته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: علی قنبری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته