دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1396 - 16:30
دادستان کل کشور تاکید کرد:

حمایت قاطع دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی

دادستان کل کشور بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از سرمایه گذاری‌های قانونی و مشروع تاکید کرد.
کد خبر : 192317

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در ویژه برنامه تلویزیونی سپهر عدالت با تاکید بر حمایت قضایی از سرمایه گذاری‌های مشروع گفت: برخی‌ها گمان می‌کنند و یا چنین القا می‌کنند که قوه قضاییه با هرگونه سرمایه گذاری مخالف است در حالی که هرگز چنین نیست.
منتظری تاکید کرد: آنچه قابل قبول نیست و شرع، افکار عمومی و جامعه با آن مخالف است، سرمایه گذاری و کسب سرمایه از مسیر نامشروع و غیر قانونی است و هر کسی که در مسیر سرمایه گذاری مشروع و قانونی اقدام کند قطعا پشتیبانی و حمایت دستگاه قضایی را خواهد داشت.
دادستان کل کشور افزود: دادستانی کل به همراه دادسراهای سراسر کشور به عنوان حافظ منافع عمومی جامعه قطعا و مسلما هرکجا ببیند که سرمایه‌ها و سرمایه گذاری‌های قانونی و مشروع در معرض مخاطره است در حمایت از آن وارد عمل خواهد شد.
وی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی بر تعامل و هم افزایی همه دستگاه‌ها و قوای سه گانه تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه هیچگاه در مبارزه با فساد اقتصادی و سایر مفاسد کوتاه نخواهد آمد و دلایل و قرائن متعددی بر صحت این ادعا وجود دارد و احکام صادره در این زمینه موید اصرار و اهتمام قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته