دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1396 - 13:18
نشست خبری سخنگوی ناجا: (1)

دستگیری اعضای باند جعل و کلاهبرداری پرداخت وام

سخنگوی نیروی انتظامی در هفدهمین نشست خبری خود از دستگیری تمامی اعضای باند جعل و کلاهبردی و شناسایی انتشاردهندگان تهمت نسبت به برخی از مسئولان رده بالای ناجا خبر داد.
کد خبر : 192237

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه اعضای باند جعل و کلاهبرداری در زمینه پرداخت وام و تسهیلات توسط پلیس امنیتی ناجا دستگیر شده‌اند،‌ اظهار کرد: متاسفانه این افراد با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای کامپیوتری مبادرت به تهیه برگه‌های موافقت اصولی وام با سربرگ وزارت تعاون می‌کردند.


وی تصریح کرد: اعضای این باند در سایه اعتمادسازی، اوراق جعلی را در اختیار مشتریان و متقاضیان وام قرار می‌دادند و بابت ضمانت و کارمزد هزینه‌های هنگفتی دریافت می‌کردند که خوشبختانه با اقدامات فنی و حرفه‌ای پلیس کلیه اعضای این باند دستگیر شدند.


دستگیری 5 نفر از کارمندان دفاتر اسناد رسمی


این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی شایعه‌ای مبنی بر واریز مبالغ دریافتی جهت تعویض پلاک خودرو به حساب برخی از مدیران ارشد ناجا منتشر شده بود، اضافه کرد: 5 نفر از کسانی که این شایعات را رواج دادند، توسط پلیس امنیت ناجا شناسایی، احضار و تحویل مراجع قضایی شدند که هم‌اکنون ضمن ابراز ندامت با قرار قضایی پرونده در حال پیگیری است.


به گفته وی، متاسفانه این افراد کارمند دفاتر اسناد رسمی در چند استان بودند.


سخنگوی ناجا شماره حسابی را که مبلغ تعویض پلاک باید به آن واریز شود 2171159013002- بانک ملی که به خزانه دولت متصل است،‌ اعلام کرد.


منتظرالمهدی عنوان کرد: بدیهی است هرگونه واریزی جهت تعویض پلاک خودرو مستقیما به حساب خزانه دولت توسط خود مشتریان انجام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته