دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

پندار خمارلو: طارمی هنوز با پرسپولیس توافق نکرده است/ تا چند ساعت دیگر وضعیت او مشخص می‌شود

مدیررسانه‌ای پرسپولیس گفت: طارمی قرار بود به پیشنهاد باشگاه فکر کند و جواب دهد و هنوز توافق نهایی با باشگاه نکرده است.
کد خبر : 192182

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهدی طارمی مهمترین بازیکن این روزهای نقل وانتقالات فوتبال ایران است که هنوز وضعیتش در باشگاه پرسپولیس مشخص نیست.


محمدعلی ترکاشوند روز گذشته اعلام کرد که طارمی به دلیل اینکه نتوانست پول رضایتنامه‌اش را پرداخت کند در پرسپولیس می‌ماند و باید در تمرینات این تیم شرکت کند. اما طارمی صبح امروز به جای اینکه به تمرینات پرسپولیس برود به ساختمان باشگاه رفت و این حرکت این بازیکن نشان از عدم توافق باشگاه با او را دارد.


پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد آخرین وضعیت طارمی گفت: «متاسفانه روز گذشته خبری به نقل از ترکاشوند منعکس شد که طارمی در پرسپولیس ماندنی شد اما واقعیت امر این نبود. روز گذشته ترکاشوند اعلام کرد که ما پیشنهادی به طارمی دادیم که قرار است به آن فکر کند و پاسخ دهد که امروز برای پاسخ به مسئولان پرسپولیس به باشگاه آمد.»


وی ادامه داد: «طارمی از نظر مالی هیچ مشکلی با پرسپولیس ندارد و هیچ وقت در مورد پول صحبت نکرد اما دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. طارمی هنوز با پرسپولیس توافق نهایی نکرده و وضعیتش بعد از جلسه با طاهری که امروز برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.»


خمارلو در رابطه با ماجرای انتقال سجاد آقایی بازیکن تیم پایه‌های پرسپولیس به استقلال افزود: «این بازیکن در تیم‌های پایه پرسپولیس بود که از نظر فنی مورد تایید کادر فنی قرار نگرفت و با او قرارداد نبستند اما متاسفانه اعلام کردند چون باشگاه برای این بازیکن خانه تهیه نکرد او به استقلال رفت در حالی که در باشگاه پرسپولیس برای هیچ بازیکنی خانه تهیه نمی‌شود.»


مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد اردوی این تیم اوکراین و برگزاری بازی دربی در آلمان گفت: «ما برای برگزاری اردوی پیش فصل امشب راهی اوکراین می‌شویم. در مورد برگزاری دربی هنوز وضعیت مشخص نیست و ما به اسپانسر باشگاه توجه می‌کنیم که اگر مذاکرات انجام شد و به توافق رسیدند این بازی برگزار شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته