دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه نانوایان تهران:

کارگران نانوایی شناسنامه دار خواهند شد

رئیس اتحادیه نانوایان تهران گفت: بر اساس تفاهم‌نامه ای که میان اتحادیه، سازمان تامین اجتماعی و انجمن کارگران نانوایی منعقد شد، مقرر شد کارگران خبازی از طریق انجمن کارگری، شناسایی و برای آنها کارت صادر شود.
کد خبر : 192177

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اتاق اصناف ایران،‌ قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان تهران ضمن اشاره به جزئیات جلسه اتحادیه و سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بیمه نانوایان گفت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری، جلسه‌ای با سازمان تأمین اجتماعی داشته و توافقی کرده بودیم اما انجمن کارگران درباره آن تفاهم‌نامه اعتراضاتی داشتند که در جلسه‌ای که اخیراً برگزار شد آنها هم شرکت کردند و بر اساس آن، توافقی میان اتحادیه، سازمان تأمین اجتماعی و انجمن کارگران نانوایی صورت گرفت مبنی بر این که یک کارگروه متشکل از نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی، اتاق اصناف و اتحادیه برای ساماندهی نانوایان و کارگران خبازی تشکیل گردد و در این کارگروه مسائل و مشکلات مربوط به صنف و آموزش کارگران و کارفرمایان درباره شرایط بیمه انجام گیرد.


زراعتکار ادامه داد: همچنین بر اساس این تفاهم نامه هر ماه یک جلسه میان سازمان تأمین اجتماعی، اتاق اصناف و انجمن کارگران به صورت مرتب برگزار خواهد شد و در صورتی که بین کارگر و کارفرما مشکلی باشد در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


وی در خاتمه گفت: این تفاهم‌نامه بسیار خوب بوده و در واقع به نفع همه مجموعه است. ضمن اینکه اتحادیه در قبال بیمه کارگران نانوایی مسئول خواهد بود و در صورت بروز هرگونه تخلف برخوردی جدی اعمال خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته