دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1396 - 09:09
در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد

دکتر ولایتی: برنامه‌ریزی دقیق برای دستیابی به جایگاه والای علمی صورت گیرد/ ضرورت توجه به فعالیت‌های پژوهشی و ارتقای مستمر کیفیت

بیستمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر علی‌اکبر ولایتی و با حضور دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه و همچنین اعضای هیات امنا برگزار شد.
کد خبر : 192101

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ابتدای این جلسه، رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی و اهداف عالیه دانشگاه، برنامه‌ریزی دقیق برای دستیابی به جایگاه والای علمی در راستای ارتقا مستمر کیفیت، رفع موانع و هماهنگی با بخش‌های مختلف برای تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده تاکید کرد.


در ادامه، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر ضرورت توسعه فعالیت‌های کیفی تاکید کرد و گزارشی از ثبت‌نام دانشجویان در مقطع کارشناسی‌ارشد و اقدامات صورت گرفته درباره رفع نگرانی داوطلبان و خانواده‌های آنها ارائه داد و اعضا نیز نظرات خود را این باره بیان کردند و مقرر شد که اقدامات مربوطه در تعامل با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بخش‌های مرتبط پیگیری و اعلام شود.


همچنین در این جلسه مقرر شد اقدامات لازم برای توسعه کیفی فعالیت‌های دانشگاه در راستای توجه به کمیت با نگاه تعاملی با نهادها و سازمان‌های قانونی کشور برای پاسخ به نیاز دانشجویان و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه به اجرا در آید.


در این جلسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی درباره طرح منطقه‌بندی دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی را ارائه و گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها در این باره بیان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته