دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1396 - 18:40

لاریجانی: امیدواریم آقای قالیباف همیشه سرزنده و فعال کار کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایان دوران فعالیت شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که از وجود وی در نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی استفاده شود.
کد خبر : 192026

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایسنا، علی لاریجانی در مراسم افتتاحیه مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران اظهار کرد: ما امیدواریم آقای قالیباف همیشه سرزنده و فعال کار کنند و از وجود ایشان در نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی استفاده شود. ایشان در دفاع مقدس خوب کار کرده و زحمات زیادی کشیده و بعد از دفاع مقدس در بخش‌های مختلف تلاش‌های سنجیده بهنگام و با رویه مدیریتی خلاق داشتند و در کارهای شهری در تهران هم به خوبی پیش رفت؛ از جمله اتوبان‌هایی که بعضا من هم در افتتاح آن حضور داشتم. ایشان همچنین در کارهای فرهنگی و هنری از ذهن خلاقی برخوردار بودند. برای ایشان و مجموعه شهرداری تهران آرزوی توفیق می‌کنیم و خوشبختانه مدیریت شهرداری در این دوران از همبستگی خوبی برخوردار بود و نتیجه تلاش‌ها نیز دیده می‌شود.


لاریجانی اضافه کرد:‌ البته اوضاع تهران پیچیدگی‌های خود را دارد و مسائل گوناگونی وجود دارد که باید با روحیه شاداب و پرکار دنبال شود تا گره‌های کور تهران باز شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته