دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1396 - 14:44

آغاز مصاحبه‌های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت از 14 تیر

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز مصاحبه آزمون دکتری تخصصی (PH.D) و دکتری پژوهشی سال 97-96 از 14 تیر خبر داد.
کد خبر : 191944

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسات مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت از 14 تیر تا 18 مرداد 96 در مراحلی شامل تسلط بر پایان نامه مقطع قبلی و مقالـه مسـتخرج از آن، جسـتجوی منـابع علمـی، توانایی ارائه مطالب علمی، تسلط بر زبان انگلیسی و موضـوعات تخصصـی رشـته برگزار می‌شود.


بر اساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، از سال تحصیلی 97-96 و به بعد قبولی نهایی در آزمون منوط به کسب حد نصاب حداقل 30 درصد از کل نمره آزمون مصاحبه، با رعایت سایر شرایط و مقررات است.


داوطلبان برای حضور در جلسه باید علاوه برکارت شناسایی معتبر، کـارت ورود بـه جلسـه خـود را همـراه داشته باشند و از مدارک بارگذاری شده خود در پورتال مرکز سنجش پزشکی یک نسخه کپـی تهیـه کـرده و در قالب یک CD ، درروز مصاحبه تحویل دانشگاه دهند.


ارائه پایان نامه در زمان مصاحبه الزامی است و دانشجویان ترم آخر نیز باید پایان نامه دفاع شده یا آماده دفاع خود را برای ارائه به گروه مصاحبه کننده به همراه داشـته باشـند. عدم ارائه پایان نامه موجب کسرامتیاز مربوط به این بخش می‌شود.


داوطلبان برای اطلاع از جزئیات بیشتر و تقویم برگزاری مصاحبه در مناطق آمایشی می‎توانند به اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته