دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اکران فیلم سینمایی «زندگی» در فرهنگ سرای اندیشه

فیلم سینمایی «زندگی» به کارگردانی دنیل اسپینوزا و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک در فرهنگ سرای اندیشه اکران می‌شود.
کد خبر : 191893

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، «زندگی» یک فیلم علمی-تخیلی مهیج آمریکایی به کارگردانی دنیل اسپینوزا و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به جیک جیلنهال، ربکا فرگوسن و رایان رینولدز شاره کرد.


داستان فیلم سینمایی «زندگی» درباره شش فضانورد درون یکی از ایستگاه های فضایی در حال مطالعه روی گونه ای هستند که بر روی سیاره مریخ کشف شده است و ممکن است مدرکی مبنی بر وجود حیات و زندگی بیگانه بر روی سیاره سرخ باشد. خدمه متوجه میشوند که این گونه از دسته ارگانیزم های تک سلولی هستند و اولین نمونه حیات خارج از زمین را شامل میشود. ولی حقیقت با چیزی که آنها میبینند متفاوت است. زیرا که خدمه بر روی مطاله بر روی این گونه هستند و روش آنها باعث بوجود آمدن عواقبی بد ولی ناخواسته میشود ، گونه ای که آنها کشف کرده اند زنده است و دارای سطح هوشی بالاتری از هرکسی است …


شایان ذکر است در نشست نقد و بررسی این فیلم که با اجرای محمدرضا مقدسیان همراه است، سید مجید کمالی به بحث و بررسی پیرامون فیلم خواهند پرداخت.


گفتنی است فیلم سینمایی «زندگی» روز سه شنبه 13 تیرماه ساعت۱۸در فرهنگ سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه اکران و سپس نقد و بررسی می‌شود. حضور برای عموم آزاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته