دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سلیمی در گفت‌وگو با آنا

نگرانی دانشجویان و استادان با تعامل مثبت وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی برطرف می‌شود

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر این باور است که مسئولان به جای ایجاد التهاب در جامعه مشکلات را در میان خود با گفت‌وگو حل کنند.
کد خبر : 191813

علیرضا سلیمی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «سرانجام روز گذشته پس از فراز و نشیب‌ها بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی توافقی صورت گرفت و جلسه‌ای که دیروز برگزار شد بسیار سازنده بود. با تصمیم قبلی وزارت علوم مبنی بر لغو مجوز 2900 کدرشته در دانشگاه آزاد اسلامی، بسیاری از اساتید و کارکنان دانشگاه در بلاتکلیفی می‌ماندند و سرنوشتشان معلوم نبود.»


این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: «در جلسه روز گذشته توافق شد که رشته‌هایی که قبلا ارائه شده بود باقی بمانند و استادان،‌ استادیاران و اعضای هیات علمی به کارشان ادامه دهند.»


سلیمی معتقد است که باید قبل از این‌که مسائل در جامعه التهاب ایجاد کند، بین مسئولان با گفت‌وگو حل شود، چون بسیاری از مسائل لازم نیست در جامعه مطرح شود و ایجاد نگرانی کند.


او گفت: «خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی توانست با وزارت علوم تعامل سازنده داشته باشد وزارت علوم نیز با رویکرد مثبت و هدفمند تصمیم دارد که مشکلات را برطرف کند، امیدواریم که این رویکرد همچنان ادامه داشته باشد و نگرانی دانشجویان و استادان برطرف شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته