دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

میثاقیان: متوجه حساسیت‌های حضور پسرم درسیاه‌جامگان نمی‌شوم/ اردوی ترکیه رضایت‌بخش است

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: نمی‌دانم چرا تا این اندازه موضوع حضور پسرم در تیمی که من سرمربی‌اش هستم، حساس شده است.
کد خبر : 191789

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سیاه‌جامگان اردوی پیش فصل لیگ هفدهم خود را در کشور ترکیه برگزار کرده‌ است. اکبر میثاقیان سرمربی این تیم در خصوص برگزاری این اردو و اینکه از شرایط فعلی تیمش رضایت کافی را دارد، گفت: «شرایط خوبی را داریم و از وضعیت آماده‌سازی تیم راضی هستم. وضعیت رضایت‌بخش است. بازیکنان جوانی را گردهم جمع کرده‌ایم و برنامه‌های تاکتیکی را مرور می‌کنیم تا به هماهنگی قابل قبولی برسیم.»


او ادامه داد: «در راستای آماده سازی تیم بازی دوستانه‌ای را با یکی از تیم‌های دسته دومی ترکیه برگزار کردیم تا شناخت بیشتری از میزان توانایی بازیکنان تیم درون زمین داشته باشیم و بدانیم با چه استراتژی بازی کنیم. البته ما به یک یا دو مسابقه کفایت نمی‌کنیم و سعی خواهیم کرد تا چندین بازی تدارکاتی پیش از شروع لیگ برگزار کنیم تا به فرم بهتری برسیم. امیدوارم بازیکنان جوان بتوانند هر چه زودتر خود را با تیم هماهنگ کنند.»


سرمربی تیم سیاه‌‌جامگان درباره اینکه به گونه‌ای تیمش را بسته که در میانه‌های این فصل لیگ برتر با مشکل کمبود بازیکن مواجه نشود، بیان داشت: «ما با توجه به بضاعت مالی که داشتیم اکثرا بازیکنان جوان و جویای نامی را به خدمت گرفتیم و به نحوی یارگیری کردیم که در طول فصل به حدی که نیاز داریم بازیکن داشته باشیم. فصل پیش در بسیاری بازی‌ها بازیکن لازم را در تمامی پست‌ها نداشتیم و در خیلی بازی‌ها به ناچار بازیکنان را در پست غیرتخصصی بازی می‌دادیم اما این فصل شرایط کاملا متفاوت است. به‌اندازه‌ای که نیاز داشتیم بازیکن آوردیم و توانستیم فهرست تیم را پر کنیم. همه بچه‌ها هم به خوبی تمرین می‌کنند تا با آمادگی کامل وارد لیگ برتر شویم.»


وی در خصوص اینکه بهتاش پسرش عنوان کرده فصل گذشته 32 بازی برای تیم بادران انجام داده و این فصل هم در صورت شایستگی برای سیاه‌جامگان بازی خواهد کرد، تصریح کرد: «نمی‌دانم چرا تا این اندازه موضوع حضور پسرم در تیمی که من سرمربی‌اش هستم، حساس شده است. او هم یک بازیکن است همانند دیگر بازیکنانی که در تیم هستند و تلاش می‌کند تا نکات جدیدی در فوتبال خود یاد بگیرد. او هم شاگرد است و اگر به تیم کمک کند بازی خواهد کرد.»


میثاقیان درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و اینکه این موضوع چقدر برای تیم سیاه‌جامگان مهم است، اظهارداشت: «زیاد به اینکه طبق چه برنامه‌ای با تیم‌های لیگ بازی کنیم، فکر نمی‌کنم. بالاخره باید با 15 تیم بازی کنیم و فرقی ندارد که با چه ترتیبی این بازی‌ها انجام شود. ما باید دقت کنیم که در تمامی بازی‌ها امتیاز بگیریم و براساس توانایی حریفان به میدان می‌رویم. سعی می‌کنیم تا شروع خوبی در لیگ امسال داشته باشیم و بتوانیم بهتر از سال‌های گذشته باشیم. هدف‌مان این است که در بین تیم‌های میانه جدولی قرار بگیریم.»


او در مورد حمایت تماشاگران از تیمش بیان کرد:‌ «همه امید بازیکنان این است که مورد توجه طرفداران سیاه‌جامگان قرار بگیرند. فصل گذشته با حمایت آنها در لیگ برتر ماندیم و این فصل هم حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرده‌ایم که با حمایت‌های خود از ما به نتایج خوبی برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته