دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خانلری در گفت‎وگو با آنا:

کمیسیون آموزش مجلس حق را به دانشگاه آزاد اسلامی داد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مخالفت همه اعضای این کمیسیون در ارتباط با اقدام وزارت علوم در حذف رشته‌های دانشگاه آزاد، نتیجه نشست امروز مسئولان دو طرف را در کمیسیون آموزش خوب ارزیابی و از همکاری آنها قدردانی کرد.
کد خبر : 191714

دکتر کارن خانلری، نماینده ارامنه در مجلس، جلسه امروز مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم و سازمان سنجش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را مفید و مثبت دانست و در این باره به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «در این جلسه میان مسئولان وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی تعامل وجود داشت و هرکدام از طرفین مسائل و نکات خودشان را در کمیسیون بیان کردند. وزارت علوم مدعی شده بود که مجوزهایی برای رشته‎محل‎های دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد، اما این جوازها در حال بررسی است و احتمالا مجوزهای رشته‎محل‎های این دانشگاه وجود دارد.»


خانلری ادامه داد: «تعداد زیادی از رشته‌محل‌های حذف شده دانشگاه آزاد اسلامی بازگردانده می‎شود. جزئیات این توافق و آنچه باید دو طرف رعایت کنند از نظر استاد و جزئیات رشته‌ها مطمئنا از سوی وزارت علوم متعاقبا اعلام می‌شود.»


او نقش دکتر زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را در این جلسه تاثیرگذار دانست و افزود: «خوشبختانه بسیاری از مشکلات پیش آمده میان وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی حل و فصل و از سوی مسئولان این وزارتخانه پاسخ‎های مثبتی بر له دانشگاه داده شد.»


این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به نظرات اعضای کمیسیون آموزش در این جلسه اشاره کرد و گفت: «اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه عصر امروز، حق را به دانشگاه آزاد اسلامی دادند. حتی یک نفر هم در این کمیسیون با اقدام وزارت علوم در حذف رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی موافق نبود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب