دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شورای مرکزی تشکل اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد قائمشهر؛

موانع ایجاد شده در جذب دانشجو مرتفع شود/ در شرایط رکود کشور، توجه به دانشگاه آزاد حیاتی است

تشکل اسلامی سیاسی اساتید واحد قائمشهر در بیانیه‌ای درباره رفع مشکل دانشگاه آزاد اعلام کرد: انتظار داریم هرچه زودتر موانع ایجاد شده در جذب دانشجو در دانشگاه آزاد مرتفع شود تا نه تنها کارکنان دانشگاه آزاد( شامل استادان، کارمندان و کارگران) و خانواده‌هاى آنها، بلکه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاد نیز از نگرانى خارج شوند.
کد خبر : 191658

به گزراش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن بیانیه تشکل اسلامی سیاسی اساتید واحد قائمشهر به شرح زیر است:


«دانشگاه آزاد اسلامى شجره طیبه جمهورى اسلامى ایران و محل کار و تحصیل میلیون‌ها شهروند ایرانى است. ثمرات مفید آن در طی بیش از سه دهه بر کسى پوشیده نیست که به عنوان نمونه بسط و گسترش آموزش عالى در اقصى نقاط کشور و رونق بسیارى از شهرهاى کوچک و محرومیت زادیى اقتصادی و فرهنگی، گوشه کوچکى از آن است.


در شرایط رکودى حاکم بر اقتصاد کشور که وزارت اقتصاد براى حمایت از کار آفرینى مالیات على‌الراس را ملغى نموده و همچنین وزرات صنایع اعلام کرده که در پى حمایت جدى از صنایع کوچک و کارخانه‌هاى تعطیل شده است، توجه و تمرکز بیش از پیش بر دانشگاه آزاد ضروری و حیاتی است.


بنابراین با تشکر از زحمات و روشنگرى‌هاى دکتر ولایتى و قدردانى از تلاش‌هاى دکتر نوریان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامى، از ریاست جمهورى؛ وزراى علوم و علوم پزشکى؛ نمایندگان مجلس و همچنین سازمان سنجش آموزش کشور؛ انتظار داریم هرچه زودتر موانع ایجاد شده در جذب دانشجو را مرتفع کنند، تا نه تنها کارکنان دانشگاه آزاد (شامل استادان، کارمندان و کارگران) و خانواده‌هاى آنها، بلکه دانشجویان و حتى دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد و به طبع خانواده‌هاى آنها را از نگرانى، تشویش و دو دلى خارج کنند.


بدین وسیله همدلى و همراهی و یگانگى خود را با تمامى اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده و امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات موجود برطرف شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته