دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پاداش مشترکان صنعتی و کشاورزی همکار با برق افزایش یافت

مدیرعامل توانیر از افزایش میزان پاداش اختصاصی به مشترکان صنعتی و کشاورزی که در طرح‌های تابستانی برق همکاری نمایند خبر داد.
کد خبر : 191646

به‌گزارش گروه اقتصادی آنا از پاون، "آرش کردی" با بیان این که به منظور اجرایی شدن طرح‌های مدیریت مصرف، همه طرح‌های کاهش پیک بار توانیر با ویژگی تشویق محور و اختیاری بودن تدوین شده‌اند، تصریح کرد: در سال گذشته 4 هزار و 800 مشترک در طرح‌های تشویق محور و اختیاری کاهش پیک بار با صنعت برق همکاری کردند و تخفیفات خوبی نیز دریافت کردند.


به گفته کردی در سال جاری ضرایب و نحوه محاسبات اختصاص پاداش به صنایع و کشاورزان همکار با برق تغییر پیدا کرده است.


وی افزود: این تغییرات باعث افزایش میزان پاداش‌های مشترکان همکار با برق خواهد شد.


کردی میزان مشوق‌های پرداخت شده ناشی از قراردادهای مستقیم با صنایع و بخش کشاورزی در سال گذشته را حدود 155 میلیارد تومان اعلام و اظهار امیدواری کرد: تغییر در ضرایب و افزایش ارقام پاداش اختصاصی به مشترکان، باعث افزایش رشد تعداد مشترکان صنعتی و کشاورزی همکار با برق در تابستان جاری شود.


برپایه این گزارش، کردی پیش‌تر نیز در این خصوص گفته بود که مشترکان صنعتی و کشاورزی که در طرح‌های تشویقی چندگانه با صنعت برق همکاری کرده باشند، پاداش خود را براساس روال هرساله تا آبان ماه دریافت خواهند کرد.


مدیرعامل شرکت توانیر ادامه داد: پاداش‌ها براساس روال هر ساله تا آبان ماه در قبوض برق صنایع و مشترکان همکار لحاظ خواهد شد.


درهمین باره مدیرعامل توانیر تصریح کرد: مشترکان برای اعلام همکاری با صنعت برق درساعت های اوج مصرف، باید دو هفته زودتر با شرکت‌های برق منطقه استقرار خود هماهنگی نمایند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته