دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وزیر تعاون: رشد اقتصادی امسال به 5 درصد می‌رسد/ کاهش تورم به 15 درصد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اولین حرکت دولت مهار تورم بود، گفت: تورم ۲۵ درصدی سال ۹۲ اکنون به ۱۵ درصد رسیده است.
کد خبر : 19161

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی، علی ربیعی شامگاه چهارشنبه در شورای اداری شهرستان هشترود افزود: دولت متعهد شده بود که این رقم را تا پایان سال ۹۳ به ۱۵درصد برساند که به تعهد خود عمل کرده است.


وی با بیان اینکه تورم در پایان سال ۹۴ به ۱۲ درصد خواهد رسید، اظهارکرد: رشد اقتصادی کشور در سال گذشته سه درصد بود و ما این رقم را امسال به پنج درصد خواهیم رساند.


ربیعی با اشاره به اینکه هر دقیقه پنج نفر جویای کار وارد بازار می‌شوند و این نشان از برنامه ریزی‌های غلط اقتصادی در گذشته بود، ادامه داد: اقتصاد ما ضعیف شده و پول فروش نفت کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.


وی یادآوری کرد: دولت برای تامین مسکن دهک‌های پایین جامعه تلاش دوچندانی دارد و مصمم است به این آرزوی به حق مردم جامه عمل بپوشاند.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی مصوب در سفر استانی، تامین مالی می‌شود، گفت: طرح‌های بزرگ کشاورزی شهرک صنعتی پروفسور هشترودی از سوی این وزارتخانه مورد حمایت‌های مالی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته