دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1396 - 12:34

اطلاعیه وزارت بهداشت درباره جذب داوطلبان قبول‌نشده سومین آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای درباره تکمیل ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در برخی از رشته محل‌های سومین آزمون استخدامی متمرکز در سال 1395 از جذب و استخدام داوطلبانی که در اعلام نتایج قبلی پذیرش نشده‌اند خبر داد.
کد خبر : 191583

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، وزارت بهداشت برای تکمیل ظرفیت در برخی از رشته محل‌های سومین آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی «395/8/21»، از بین شرکت‌کنندگان دارای حد نصاب که در نتایج اعلام شده قبلی پذیرش نشده‌اند، بر اساس اولویت‌های بومی و نمرات فضلی (پس از برسی و تایید مدارک ارائه شده) استخدام می‌کند.


دانشگاه‌های علوم پزشکی دارای ظرفیت از شرکت‌کنندگان دارای اولویت برای بررسی مدارک، دعوت می‌کنند. متقاضیان باید برای اطلاع از نحوه معرفی افراد مشمول و زمان و مکان حضور افراد برای بررسی مدارک به سایت دانشگاه علوم پزشکی مربوطه مراجعه کنند.


دعوت ازداوطلب توسط هریک از دانشگاه‌های علوم پزشکی برای بررسی مدارک به معنای قبولی فرد تلقی نمی‌‌شود و شرایط همه دعوت‌شوندگان در مقایسه با سایر داوطلبان دارای سهمیه مشابه مورد بررسی قرار می‌گیرد و پذیرش نهایی به ترتیب نمرات فضلی افراد و با توجه به ظرفیت مورد نیاز، تعیین می‌شود. همچنین در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، هیچ گونه اعتراضی از طرف داوطلب وارد نیست. درصورت دعوت از داوطلب عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام است و داوطلب حق اعتراض ندارد.


نتیجه نهایی نیز از طریق دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌شود و داوطلبان تا زمان اعلام نتایج نهایی از مراجعه حضوری به سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور و یا وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی باید خودداری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته