دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1394 - 10:53
وزیر دادگستری در سفر به استان آذربایجان شرقی:

اصلاح را از خودمان شروع کنیم/ دولت در مبارزه با فساد پیشقدم است

وزیر دادگستری دولت را در زمینه مبارزه با فساد پیشقدم دانست و گفت: باید اصلاح را از خودمان شروع کنیم و با در نظر گرفتن سلامت کاری به تکریم و احترام مراجعین توجه ویژه داشته باشیم چرا که این امر به آنها امید می بخشد.
کد خبر : 19142

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در جلسه شورای اداری شهرستان ملکان گفت: خدا را شاکریم از اینکه در جامعه ما مودت، محبت و همدلی یافت می شود و امسال نیز به تدبیر مقام معظم رهبری به نام همدلی و هم‌زبانی نامگذاری شده چرا که نیاز بیشتری به این موضوع داریم.


وزیر دادگستری با اشاره به اینکه امروز وضعیت دنیا بر تباهی، جنگ افروزی، کشتار و جنایت استوار است، اظهار کرد: در هر کجا سایه شوم و نکبت جنگ و درگیری ها را می بینیم و آنچه که هست قدرت طلبی، ثروت اندوزی و تکبر استکبار و حق کشی و ظلمی است که در دنیای به ظاهر متمدن اتفاق می افتد.
وی با بیان اینکه در دنیای امروز ادعای پیشرفت تمدن، حقوق شهروندی، حقوق بشر و زن و کودک مطرح می شود، عنوان کرد: اما در واقعیت می بینیم که در سایه همین توسعه و پیشرفت، خون ریخته می شود و آتش می بارد و سرمایه ملتهاست که به تاراج می رود و جهان اسلام هر روز شاهد ویرانی و به خاک و خون کشیده شدن منطقه ای است.
وزیر دادگستری پیوند نامبارک دین مزورانه و اعاهای دین داری ریاکارانه در کنار تمدن ریاکارانه را سبب ایجاد شرایط ناگوار فعلی در جهان اسلام دانست و با اشاره به نابودی ملتها به اتهام کفر و انحراف از مسیر توحید تصریح کرد: باید خدا را شاکر باشیم به این دلیل که در دنیای پر از ظلم و فساد و نیرنگ و جاهلیت امروز، ملتی هوشمند داریم که در صحنه حاضر است و از مسیر خود منحرف نمی شود، آنچه مهم است اراده ملت ماست که فوق نقشه و کید دشمن است.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی همچنین با ذکر این موضوع که دشمن در محاسباتش می بیند که هشتاد میلیون نفر با هم متحد هستند و پشت رئیس جمهور ایستاده اند، اضافه کرد: وزیر امور خارجه آمریکا بیش از صد ساعت در مذاکرات هسته ای با ما حضور پیدا کرده و تمام قدرتهای بزرگ دنیا و نهادهای بین المللی به پای میز مذاکره با ایران آمده اند که این موضوع نیز نشان از جایگاه و اثرگذاری ما دارد.
وی با تاکید بر اینکه این دولت مصصم است با تمام توان و ظرفیت، کشور را به موقعیت مناسب خود برساند و با درک مناسب از واقعیت های داخلی و بین المللی و به دور از تفکر توهمی اتفاقات را به خوبی شناسایی کرده و در هزینه کردن نیز مراقبت کند، گفت: اساس کار با تلاش، ایده پردازی و ابتکار و خلاقیت مردم است، باید کاری کنیم که مردم به صحنه بیایند چرا که دولت محدود اما قدرت ملت نامحدود است.
وزیر دادگستری دولت را در زمینه مبارزه با فساد پیشقدم دانست و افزود: باید اصلاح را از خودمان شروع کنیم و با در نظر گرفتن سلامت کاری به تکریم و احترام مراجعین توجه ویژه داشته باشیم چرا که این امر به آنها امید می بخشد، باید سعی کنیم ظرفیت ایجاد کنیم و از ثروتمند شدن مردم نترسیم و تلاش کنیم بستر فعالیت اقتصادی را مهیا کنیم.
این جلسه با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستان ملکان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته