دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
میرشاد ماجدی در گفت وگو با آنا:

کمترین توقع از این استقلال قهرمانی در لیگ است/ حالا نوبت منصوریان است تا خودش را نشان دهد

میرشاد ماجدی گفت: حداقل‌ توقعی که از استقلال در فصل آینده می‌رود قهرمانی در لیگ است.
کد خبر : 191336

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط بازیکنانی که به استقلال پیوستند گفت: «وقتی بحث از نقل و انتقالات می‌شود یعنی اجرایی کردن تفکرات سرمربی یک تیم. مدیران استقلال موفق شدند نفراتی که مدنظر کادر فنی بودند را جذب کنند و با این تیمی که بستند حداقل‌ توقعی که از استقلال در فصل آینده می‌رود قهرمانی در لیگ است. استقلال سال گذشته آزمون خطا را پشت سرگذاشت و در این فصل با بازیکنانی که دراختیار گرفت باید به فکر قهرمانی باشد.»


وی افزود: «در حال حاضر عده‌ای از افراد به خریدهای استقلال خرده می‌گیرند که چرا بازیکن با شرایط سنی بالا را به خدمت گرفتند اما حقیقت موضوع این است که نباید به بازیکنان جذب شده خرده گرفت زیرا این نفرات با تفکرات کادر فنی جذب شده‌اند و در لیست سرمربی تیم بودند.»


ماجدی در خصوص توقعی که از استقلال برای قهرمانی در فصل جدید می‌رود بیان کرد: «همانطور که گفتم کمترین توقعی که از استقلال در فصل جدید می‌رود قهرمانی است. کادر فنی در فصل قبل نشان داد که می‌تواند با بازیکنان جوان خوب نتیجه بگیرد. منصوریان تیمش را در فصل قبل به خوبی شناخت و در سال دوم حضورش در استقلال نقاط قوت و ضعف استقلال را به خوبی می‌شناسد و در واقع دیگر همه مسائل بر عهده منصوریان است و باید خودش را نشان دهد.»


پیشکسوت استقلال در مورد حضور بازیکنان بزرگ مانند جباری، رحمتی و منتظری در این تیم و کنترل این مهره‌ها توسط سرمربی تیم گفت: «کنترل بازیکنان در یک تیم بر عهده سرمربی تیم است. سرمربی است که باید بهترین تصمیم را در مورد بازیکنانش بگیرد. البته بازیکنانی که در این فصل به استقلال آمدند از نظر اخلاقی مورد تایید هستند و دنبال حاشیه نیستند. من جباری را می‌شناسم و همیشه سعی می‌کند در تیمی که بازی می‌کند از نظر فنی بالاترین کارایی را داشته باشد و به فکر درست کردن حاشیه برای تیمش نیست.»


ماجدی در خصوص مشخص کردن کاپیتان آینده تیم توسط منصوریان گفت: «کاپیتان یک تیم را سرمربی آن تیم مشخص می‌کند. استقلال هم تیم بزرگی است و کاپیتان این تیم باید ویژگی‌های فنی و اخلاقی بالایی داشته باشد. من فکر نمی‌کنم که این مسائل برای استقلال حاشیه درست کند و قطعا منصوریان بهترین تصمیم را در این مورد خواهد گرفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته