دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1396 - 12:20

رقابت‌های جودوی گرند پری چین؛ ملایی حذف شد/مدال برنز در انتظار بریمانلو

نماینده وزن 81 – کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریفی از روسیه شانس رسیدن به مدال برنز را در تورنمنت جودوی چین از دست داد.
کد خبر : 191298

به گزارش گروه ورزشی آنا، در ادامه رقابت‌های جودوی گرند پری چین محمد بریمانلو در وزن 73 – کیلوگرم در گروه شانس مجدد مقابل سام ویستند از هلند در مدت زمان سه ‌دقیقه و 35 ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید و راهی دیدار رده بندی شد.


بریمانلو برای کسب مدال برنز باید به مصاف درک ونتیچلت از بلژیک و نفر سوم المپیک 2016 ریو به روی تاتامی برود.


بریمانلو پیش از این در دور نخست آیدین دارتایف از قزاقستان را برد و سپس مقابل دیمیترو کانیوتس از اوکراین به برتری رسید اما در یک چهارم نهایی نیز مقابل دنیس یارتسف از روسیه شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت.


دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها سعید ملایی در وزن 81 – کیلوگرم بود که در گروه شانس مجدد به مصاف اصلان لاپیناگوف از روسیه و نفر سوم 2017 اروپا رفت و در مدت زمان دو ‌دقیقه و دو ثانیه ایپون شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.


ملایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد و سپس حریفی از گرجستان را شکست داد ، اما در یک چهارم نهایی مقابل حریفی از مجارستان شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.


دیگر نماینده ایران در روز دوم مسابقات مهدی فتحی پور بود که در وزن 73 – کیلوگرم به روی تاتامی رفت، اما در همان دوره نخست مقابل حریفی از جمهوری چک شکست خورد و حذف شد.


دیروز (جمعه) محمد رشنونژاد در وزن 60 - کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کرد. فردا در روز پایانی این رقابت‌ها وحید نوری در وزن 90 – کیلوگرم به روی تاتامی خواهد رفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: جودو سعید ملایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته