دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1396 - 09:55

شهروندان از باغ کتاب می‌گویند

به مناسبت افتتاحیه باغ کتاب تهران، علاقه مندان تا 11 تیر از ساعت 10 تا 18 می توانند با حضور در باغ کتاب در مسابقه "کمپین معرفی کتاب" شرکت کنند و برنده جوایز ارزنده شوند.
کد خبر : 191204

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی باغ کتاب؛ باغ کتاب با همکاری لحظه‌نگار، همشهریان را با مسابقه «کمپین معرفی کتاب» در افتتاحیه باغ کتاب تهران سهیم می کند.
علاقه مندان تا 11 تیر می توانند با حضور در محوطه باغ کتاب و پخش زنده از طریق اپلیکیشن موبایلی لحظه نگار، در مسابقه "کمپین معرفی کتاب" شرکت کنند و برنده جوایز ارزنده شوند.


شرکت در این مسابقه از طریق ثبت نام در اپلیکیشن پخش زنده موبایلی لحظه نگار امکان پذیر است.


علاقه مندان می توانند با حضور در باغ کتاب و استفاده از پخش زنده این اپلیکیشن یکی از کتاب های مورد علاقه شان را معرفی کنند و سپس لینک ویدیو را از طریق تلگرام به اشتراک بگذارید تا بازدید آن افزایش پیدا کند. استفاده از #باغ_ کتاب در عنوان پخش زنده الزامی ست.


در پایان مسابقه، به ده نفر از افرادی که ویدیوی پر بازدیدتری داشته باشند، به ترتیب نفر اول 1000000 تومان، نفر دوم 900 هزار تومان، نفر سوم 800 هزار تومان و از نفر چهارم تا دهم 100هزار تومان جایزه داده می شود.


باغ کتاب تهران تا 11 تیر ماه از ساعت 10 تا 18 در بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)، بعد از مترو شهید حقانی، بلوار کتابخانه ملی پذیرای علاقه مندان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته