دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رادیو ایران و بازتاب اختتامیه سی و دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

رادیو ایران در ویژه برنامه «والعصر» که از سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، به اختتامیه سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم می‌پردازد.
کد خبر : 19118

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی رادیو ایران یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: در سایر رادیوهایی که مسابقات بین‌المللی قرآن را پوشش می‌دهند، رادیو ایران بیشترین برنامه ریزی و وقت را البته با شرط حفظ جذابیت و تنوع، برای مسابقات قرآن اختصاص داد و سعی شد در برنامه‌هایی که به نوعی با فعالیت‌های قرآنی مربوط می‌شود به جنبه‌های مختلف حوزه قرآن بپردازد.


گودرزی ادامه داد: «علاوه بر این در رادیو ایران برای بخش اختتامیه مسابقات بین‌المللی قرآن برنامه‌ریزی شد.»


وی تصریح کرد: «بخش مهمی از کار ما به خاطر برگزاری اختتامیه و اتفاقات آن تحت تاثیر فضای محل برگزاری مسابقات قرآن است.»


گودرزی گفت: «بازتاب اختتامیه سی و دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عصر جمعه در برنامه «والعصر» از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ۲۱ پخش می‌شود. در این برنامه با حجت‌الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئول برگزاری مسابقات گفت‌وگو می‌شود همچنین قسمت‌هایی از صحبت‌های ریاست مجلس شورای اسلامی به صورت زنده پخش می‌شود و در فواصل برنامه‌ها در باره آیات سوره مومنین حجت‌الاسلام کثیری صحبت خواهد کرد.»


مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران به آشنایی شنوندگان رادیو با قراء مصری اشاره کرد و گفت: «در این برنامه بخش جالبی طراحی شده که برجسته‌ترین قراء مصری در آیتم‌هایی ۵ دقیقه‌ای معرفی خواهند شد. همچنین در این برنامه از کار‌شناسی محمد نصر آبادی بهره خواهیم برد.»


گودرزی ادامه داد: «در برنامه‌های مختلفی که از رادیو ایران با محوریت مسابقات بین المللی قرآن کریم پخش شده تا به امروز با آیت‌الله جنتی، حجت‌الاسلام ابوترابی، مهند سباهنر، حاج آقای محمدی رئیس اوقاف و آقای شرف خانی مسئولان برگزاری مسابقات همچنین میهمان‌های مختلفی از کشورهای دنیا که به مسابقات آمده‌اند گفتگو شده است.»


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته