دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

عبداللهی: تلاش بازیکنان استقلال موفق‌تر بودن از فصل گذشته است/ اطلاعی از رامین رضاییان ندارم

سرپرست تیم استقلال گفت: همه تلاش بازیکنان این است که این فصل موفق‌تر از فصل گذشته شوند.
کد خبر : 191038

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اینکه با آمدن مجتبی جباری استقلال کامل‌تر از همیشه شده است، گفت: «استقلال فصل گذشته کمی دیر برای رسیدن به صدرجدول استارت زد و پرسپولیس با فاصله خوبی که ایجاد کرده بود، نگذاشت تا تیمی نزدیکش شود. کادرفنی تصمیم گرفته تا با پر کردن نقاط ضعف تیم از هفته اول برای ایستادن در رده اول تلاش کند و برای همین هم بازیکنان خوبی را جذب کرده است.»


او ادامه داد: «مجتبی جباری به همراه هر بازیکنی که جذب شده در راستای موفق شدن تیم است. ضمن اینکه کادرفنی خواستار حفظ بیشتر بازیکنان فصل قبل بود که با آنها هم تمدید قرارداد انجام شد. به‌نظرم همه چیز خوب است و تمرینات هم در حال پیگیری است. فصل گذشته بیشتر بازیکنان جدید بودند و هماهنگی آنها زمان برد اما حالا آنها کاملا فضای تیم را می‌شناسند و بازیکنان باتجربه‌ای هم به ترکیب تیم اضافه شد که حرفه‌ای هستند و می‌توانند در کنار سایر بازیکنان تیم شرایط را ایده‌آل‌تر از گذشته کنند. استقلال الان ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که در کنار هم این قدرت را دارند که در 3 جامی که تیم در آن شرکت خواهد کرد، موفق شوند.»


سرپرست تیم استقلال درباره اینکه در صورت آمدن رامین رضاییان احتمال جدایی هرائر مگویان چقدر است، بیان کرد: «اطلاعی در خصوص وضعیت رامین رضاییان ندارم ولی می‌دانم که اگر قرار باشد مگویان در استقلال بماند احتمال جذب بازیکن جدید پایین می‌آید چون فهرست تیم جای خالی ندارد. به صورت کلی تصمیم نهایی درباره مگویان و دیگر بازیکنان تیم را کادرفنی تیم می‌گیرد.»


وی در مورد ترافیکی که در خط هافبک استقلال وجود دارد و به بسیاری از بازیکنان بازی به اندازه کافی نمی‌رسد، اظهارداشت: «به طور حتم کادرفنی در خصوص اینکه کدام بازیکنان بیشتر برای تیم بازی کنند، تصمیم می‌گیرد. در تمام دنیا هم بیشتر کسانی بازی می‌کنند که آماده‌تر هستند و باری از روی دوش تیم برمی‌دارند. در استقلال هم سرمربی تیم از مهره‌هایی استفاده خواهد کرد که به تیم در راه نتیجه گرفتن کمک خواهند کرد. اتفاقا این رقابت باعث می‌شود تا استقلال نه تنها در خط میانی بلکه در تمامی پست‌ها بازیکن آماده داشته باشد.»


عبداللهی در مورد اینکه با اضافه شدن جباری و منتظری بحث بستن بازوبند کاپیتانی به میان می‌‌آید، تصریح کرد: «بازیکنان استقلال حرفه‌ای هستند و به مسائلی از این دست فکر نمی‌کنند. کادرفنی کاپیتان اول تیم را مشخص می‌کند و باشگاه هم آن را اعلام می‌کند. هر چند تمامی بازیکنان استقلال هدفی جز شاد کردن دل هواداران ندارند و به مسائل حاشیه‌ای فکر نمی‌کنند.»


او در مورد اینکه می‌توان قول قهرمانی استقلال را داد یا نه، گفت: «چنین قولی را نباید داد چون اتفاقات مختلفی در فوتبال رخ می‌دهد ولی همه تلاش بازیکنان این است که این فصل موفق‌تر از فصل گذشته شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته