دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1396 - 12:07
مسابقات قهرمانی جهان 2017؛

حسینی به برنز جهانی نزدیک شد/ حذف پنجمین نماینده بانوان

میرهاشم حسینی در سومین دیدار برابر نماینده ترکیه قرار گرفت و با برتری به مرحله بعد راه یافت و اکنون تنها یک قدم تا مدال برنز جهانی فاصله دارد.
کد خبر : 190901

به گزارش گروه ورزشی آنا از روابط عمومی فدراسیون تکواندو،بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن "تی‌وان آرنا" موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. امروز (پنج شنبه) و در ششمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 57- کیلوگرم گروه زنان و 63- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.


هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم در مبارزه سوم مقابل «هاکان رسبر» نماینده ترکیه دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2017 و طلای قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با نتیجه 20 بر 6 در راند دوم (حریف 10 اخطاره شد) پیروز و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.
نماینده وزن سومی کشورمان در دومین دیدار به مصاف «آلجاندرو چانگ» از آمریکا رفت و با نتیجه 21 بر 10 این مبارزات را به نفع خود به پایان رساند.
میرهاشم حسینی در نخستین گام رو در روی «عمر حجامی» از مراکش قرار گرفت و با پیروزی مقتدرانه (25 بر 5) از شیاپ‌چانگ خارج شد.


همچنین طیبه پارسا در ادامه رقابت‌های جهانی کره جنوبی در چهارمین دیدار خود به مصاف "نیکیتا گلاسنویچ" از سوئد رفت. این مبارزه در راند اول با نتیجه 5 بر سه به سود نماینده کشورمان تمام شد. در راند دوم هم مبارزه با نتیجه 7 بر 6 به سود نماینده کشورمان تمام شد. در راند سوم؛ نتیجه ۷ بر ۷ به تساوی کشیده شد و در نهایت به دلیل ضربه خطا روی صورت حریف از سوی پارسا، نماینده کشورمان بازنده معرفی شد.


پیش از وی ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، اکرم خدابنده و زهرا پور اسماعیل هم با قبول شکست از دور مسابقات حذف شده بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته