دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دو خبر از برنامه‌های شبکه چهار سیما

بنیان گذاران شرکت‌های دانش بنیان در برنامه «صفر تا صد» شبکه چهار سیما از تجربیات و تلاش های خود می گویند و همچنین سری ششم مجموعه تلویزیونی «آب و آتش» با موضوع مبارزه با مواد مخدر از جمعه 9 تیر روی آنتن این شبکه خواهد رفت.
کد خبر : 190758

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما؛ برنامه «صفر تا صد» به تهیه‌کنندگی مریم فیروزی در روزهای پنج‌شنبه 8 تیر ماه و جمعه 9 تیر ماه به سراغ بنیان‌گذاران شرکت‌های دانش‌بنیان می‌رود.


این برنامه ساعت 23:00 میزبان دکتررضا رمضانی‌خورشید‌دوست؛ بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت دانش بنیان توسعه یافته «میم دارو» است، دکتر رمضانی مدیر گروه سیستم‌ها در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که تاکنون 48 پروژه علمی را سرپرستی کرده که شامل 28 پروژه ملی و 4 پروژه بین‌المللی بوده است. همچنین طرح پارک‌های علم و فناوری برای اولین بار توسط دکتر رمضانی ارائه شد و در پی تلاش‌های وی، پارک علم و فناوری استان گیلان به عنوان دبیرخانه پارک‌های علم و فناوری جهان اسلام در سال 1390 افتتاح شد.


بر اساس این خبر، روز جمعه 9 تیرماه ساعت 17:10، برنامه «صفر تا صد» با حضور دکتر صفا طاهرخانی دکترای گروه بیومتریال دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان، به مسیر موفقیت ایشان در طراحی و ساخت اولین تست بویایی استاندارد در ایران با عنوان «آزمون تشخیص بویایی ایران» می‌پردازد.


گفتنی است؛ برنامه «صفر تا صد» کاری است از گروه دانش شبکه چهار سیما که روزهای پنج شنبه ساعت 22:40 و روزهای جمعه ساعت 17 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.



بررسی راهکارهای ترک اعتیاد در «آب و آتش»


برنامه تلویزیونی «آب و آتش» با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و به تهیه کنندگی مریم فیروزی سعی بر آن دارد تا ضمن بررسی ابعاد گوناگون این معضل خانمان‌سوز به همراه کردن تمام اقشار جامعه در نهادینه کردن مبارزه با مواد مخدر بپردازد.


مجموعه تلویزیونی «آب و آتش» این هفته با توجه به پشت سر گذاشتن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر به این موضوع می پردازد. در این برنامه به میزبانی فرشید رشید و با حضور دکتر پرویز افشار؛ روانشناس و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و دکتر سعید صفاتیان؛ روانشناس و عضو تشخیص مصلحت نظام در خصوص پیشگیری از اعتیاد و راه های مبارزه با مواد مخدر به بحث و گفتگو می‌پردازند.


در بخشهای مختلف برنامه آیتم معرفی کتاب، آیتم افیونیون که به معرفی مواد مخدر و آشنایی خانواده‌ها با این مواد و مسائل و مشکلات آن می‌پردازد و آیتم گزارشی از فعالیت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر را خواهیم دید.


برنامه «آب و آتش» کاری است از گروه دانش شبکه چهار سیما که روزهای جمعه ساعت 17:30از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب