دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1396 - 13:10

زاهدی: وزارت علوم حذف رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی را بازنگری می‎کند

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی درباره حذف برخی از رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای بسیاری از رشته‌های حذف شده، دانشجو به میزان کافی وجود دارد و نیازی به حذف آنها نیست، بنابراین قرار شد وزارت علوم در این موضوع بازنگری لازم را انجام دهد.
کد خبر : 190716

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی زاهدی در واکنش به شائبه سیاسی بودن حذف رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم گفت: ما می‌خواهیم این موضوع را به صورت علمی و کاملا حرفه‌ای نگاه و بررسی کنیم بنابراین برای جلسه روز یکشنبه این کمیسیون از محمد فرهادی وزیر علوم و علی‌محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برای پیگیری این موضوع دعوت کرده‌ایم.


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بعد از این جلسه نظر نهایی خود را درباره این اقدام وزارت علوم امر اعلام خواهد کرد.


وی درباره توضیحات وزارت علوم در این زمینه گفت: بنده به‌طور مفصل با معاونت آموزشی وزارت علوم در این مورد صحبت کردم، آن‌ها دلیل حذف برخی رشته‌های تحصیلی از دانشگاه آزاد اسلامی را آمایش سرزمینی و نبود تعداد کافی هیات علمی در برخی واحدها اعلام کردند.


رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای بسیاری از این رشته‌های حذف شده، دانشجو به میزان کافی وجود دارد و نیازی به حذف آنها نیست بنابراین قرار شد وزارت علوم در این موضوع بازنگری لازم را انجام دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته