دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موافقت باشگاه پرسپولیس با جدایی طارمی/ فرصت‌طلبی مدیران سرخ

باشگاه پرسپولیس موافقت خود را با جدایی مهدی طارمی خود در حالی اعلام کرده‌ است که قرار داد مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس با این باشگاه در پایان لیگ هفدهم به پایان می‌رسد.
کد خبر : 190677

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهدی طارمی با عملکرد خوبی که در فصل قبل با پیراهن پرسپولیس و تیم ملی داشت نگاه تیم‌های مختلف خارجی را به خودش معطوف کرد.


طارمی که این روزها با اجازه گرفتن از طاهری روزهای بیشتری را نسبت به سایر ملی‌پوشان تیم به استراحت می‌پردازد دنبال بررسی پیشنهادهایش است تا بتواند با انتخاب درست از جمع سرخپوشان جدا شود.


شنیده‌ها حاکی از آن است که مهاجم اول سرخ‌ها از ژاپن، قطر و یونان پیشنهاد جدی دارد و پیشنهاد پانیونیوس یونان که مسعود شجاعی را دراختیار دارد و در روزهای گذشته هم با احسان حاج صفی به توافق رسید از گزینه‌های دیگر جدی‌تر است.


اما مسئولان باشگاه پرسپولیس هم با جدایی طارمی موافقت کرده‌اند چرا که سال آینده قرار داد طارمی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از جمع سرخ‌ها جدا شود. به همین دلیل مدیران پرسپولیس دوست دارند از فروش این بازیکن درآمدی عاید باشگاه کنند.


باشگاه پرسپولیس برای فروش طارمی مبلغ یک میلیون یورو را برای دریافت رضایتنامه‌اش طلب کرد و باشگاهی که به فکر جذب این بازیکن است منهای پولی که به خود طارمی می‌دهد باید حدود 4 میلیارد تومان هم برای رضایتنامه او پرداخت کند.


با این شرط سنگینی که پرسپولیس برای جدایی طارمی گذاشت باید منتظر تصمیم نهایی مهاجم سرخپوشان برای فصل بعد باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته