دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌گو با آنا؛‌

احتمال مدیرعاملی قریب وجود دارد/ تا برگزاری اولین جلسه هیات مدیره صبر کنید

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: احتمال مدیر عاملی قریب وجود دارد اما باید تا اولین جلسه هیات مدیره صبر کرد.
کد خبر : 190633

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، روز یکشنبه گذشته بود که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال را معرفی کرد که بر اساس آن محمدحسین قریب، سیدرضا افتخاری،‌ حسن زمانی، جواد قراب و اکبر عباسی ملکی برای اداره باشگاه استقلال انتخاب شدند.


در هیات مدیره جدید آبی‌پوشان شاهد سه تغییر نسبت به فصل پیش بودیم؛ چرا که قریب، قراب و عباسی ملکی جایگزین شهاب جهانیان، مرحوم منصور پورحیدری و مسعود معینی شدند. در میان اعضای جدید محمدحسین قریب با حضور در مدیریت باشگاه استقلال غریبه نیست و سابقه مدیرعاملی استقلال را که توام با قهرمانی در لیگ برتر بود، در کارنامه‌اش دارد. به‌همین دلیل این موضوع مطرح شده که در فصل جاری باشگاه استقلال در جایگاه مدیرعاملی دچار تغییراتی می‌شود و افتخاری که در فصل گذشته مدیرعامل آبی‌ها بود این فصل جای خود را به قریب می‌دهد.


در همین رابطه جواد قراب به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «هنوز اولین جلسه هیات مدیره برگزار نشده و گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص سمت‌های اعضای جدید می‌شود. این احتمال هم وجود دارد که قریب مدیرعامل شود ولی تا زمانی که جلسه هیات مدیره در هفته آینده برگزار نشود تمامی صحبت‌هایی که مطرح می‌شود تنها گمانه‌زنی است و هیچ‌کدام قطعیت ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته