دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آشنایی با 4 خرید پرسپولیس؛ «الماس سیاه» و «شجاع آهنین» در تور سرخ

تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پیش از فصل لیگ هفدهم چهار بازیکن جدید در رده سنی بزرگسالان جذب کرد که در این میان سه خرید تجربه زیادی در لیگ برتر ندارند اما عملکرد درخشانی در فصل گذشته داشته‌اند.
کد خبر : 190632

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات پیش فصل تغییر و تحولات زیادی را در ترکیب تیمش انجام نداد و سعی کرد بیشتر بازیکنان قدیمی خود را حفظ کند. با این حال پرسپولیسی‌ها «گادوین منشا»، «شجاع خلیل زاده»، «سیامک نعمتی» و «شایان مصلح» را به خدمت گرفتند تا خریدهای خودشان را در رده سنی بزرگسالان به اتمام رسانده باشند.


اما از 4 بازیکنی که به پرسپولیس پیوستند سه بازیکن سابقه زیادی در لیگ برتر ندارند و در سال گذشته با عملکردی که داشتند موفق شدند نظر کادر فنی سرخپوشان را به خودشان جلب کنند.


نام :شجاع


نام خانوادگی :خلیل زاده


تاریخ تولد:1368/2/24


سن: 28


پست: مدافع میانی


قد:۱٬۸۲


باشگاه‌های قبلی: مس رفسنجان، مس کرمان، سپاهان، تراکتورسازی، سپاهان، پرسپولیس


شجاع خلیل زاده که فوتبالش را به طور حرفه‌ای زیرنظر صمد مرفاوی از مس رفسنجان آغاز کرد خیلی زود به سطح اول فوتبال کشور معرفی شد و با درخشش در مس کرمان به سپاهان پیوست. خلیل‌زاده برای گذراندن خدمت سربازی 2 سال را در تراکتورسازی گذراند و بعد از پایان این دوره بار دیگر راهی سپاهان شد.



پرسپولیسی‌ها که از نیم فصل گذشته لیگ برتر خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بودند در نهایت در این فصل موفق شدند او را به تیم خودشان اضافه کنند.


خلیل‌زاده با یک قرارداد یکساله راهی سرخپوشان شد و با پیراهن شماره 3 فصل بعد برای پرسپولیس به میدان می‌رود.



نام :گادوین


نام خانوادگی: منشا


تاریخ تولد: 1989/9/2


سن: 28


پست: مهاجم


قد:۱٫۸۲ متر


باشگاه‌های قبلی: کامپوستلا، بلرن، موستا، پیکان، پرسپولیس


گاودین منشا بازیکن نیجریه‌ای است که از سال گذشته وارد فوتبال ایران شد و با درخششی که در تیم پیکان داشت نگاه همه تیم‌ها را به خودش جلب کرد. منشا در فصل قبل با حضور در ترکیب پیکان عملکرد موفق از خودش برجا گذاشت و با زدن 15 گل بعد از مهدی طارمی به عنوان دومین گلزن لیگ ایران خودش را معرفی کرد.


منشا که در نیم فصل، فصل گذشته هم مشتریان زیادی داشت اما ترجیح داد تا آخر فصل در پیکان بماند و در اولین روزهای نقل وانتقالات به جمع شاگردان برانکو ملحق شد.



منشا با یک قرارداد 2 ساله به ارزش 500 هزار دلار به پرسپولیس پیوست و با پوشیدن پیراهن شماره 90 امیدوار است بتواند بار دیگر به گلزنی‌های خودش در فوتبال ایران ادامه دهد.


نام :سیامک


نام خانوادگی: نعمتی


تاریخ تولد:1373/1/28


سن: 23


پست: هافبک


قد:۱٫۷۹ متر


باشگاه‌های قبلی: مقاومت تهران، پیکان، پرسپولیس


سیامک نعمتی فوتبال حرفه‌ای خود را با نونهالان سایپا تهران آغاز کرد و سپس ۳ سال را در تیم جوانان استیل‌آذین سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.نعمتی در سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست او پس از درخشش پیاپی در ترکیب پیکان مورد توجه باشگاه پرسپولیس تهران قرار گرفت و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست، تا پس از جذب گادوین منشا زوج فصل گذشته پیکان این فصل در تیم پرسپولیس تهران بازی کنند.



نعمتی که فصل جدید را با پیراهن شماره 88 برای پرسپولیس به میدان می‌رود امید زیادی دارد تا بتواند در ترکیب سرخپوشان عملکرد درخشانی داشته باشد.


نام :شایان


نام خانوادگی: مصلح


تاریخ تولد:1372/4/4


سن: 24


پست: دفاع چپ


قد:


باشگاه‌های قبلی: داماش گیلان، سپیدرود رشت، پرسپولیس


شایان مصلح بازیکن چپ پایی است که در پست دفاع چپ در سال گذشته به همراه تیم سپیدرود رشت در مسابقات لیگ آزادگان به مقام نایب قهرمانی رسید و به لیگ برتر صعود کرد.


مصلح با درخششی که در سپیدرود داشت توجه اکثر تیم‌های لیگ برتری را خودش معطوف کرد و در حالی که در نیم فصل گذشته مشتریان زیادی داشت اما در این فصل به جمع سرخپوشان تهران پیوست.



مصلح با قراردادی 2 ساله راهی پرسپولیس شد و به گفته علی نظر محمدی مربی سابق این بازیکن او می‌تواند با عملکرد خوب در پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد.مصلح در این فصل با پیراهن شماره 69 برای پرسپولیس به میدان می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته